Gå til innhold

Fb vennebegrensning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mange venner det er lov å ha? Hva skjer hvis venneantallet overstiger det som er lov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ingen grense?

Har sett en som har ca 250 000 venner. Det gikk helt fin an.

Skrevet

Ikke? Det er begrenset hvor aktiv en kan være, har hørt om dem som er blitt kastet ut, men vet ikke hvorfor.

Skrevet

Ikke lov å ha mer enn 5000 venner.

Kjendiser som blant annet Lene Alexandra har måttet begrense sitt antall venner. Jordan (tror jeg det var) fikk sin profil slettet, fordi hun oversteg 5000 venner, og det brøt med facebooks regler.

Har du sett noen meg 250 000 venner, så er nok det en side, hvor folk bli tilhengere eller medlem, og ikke venner.

Skrevet

Man kan lett bli kastet ut hvis f.eks en gruppeadministratorer trykker på Rapporter-knappen og påstår at du er en fake person. Opplevde det selv da jeg var i en litt frisk diskusjon i en gruppe. Ble nektet adgang til facebook i minst 3 uker før jeg kom inn i varmen igjen. Men da hadde jeg forlengst skiftet profil, hotmailadresse osv. Bare så synd at alle innleggene mine også forsvant med den gamle profilen (dvs de gjenoppstod da min gamle profil ble tatt til nåde igjen av facebook-ledelsen, etter at jeg hadde sendt en klage).

Skrevet

Den personen med 250 000 venner er leeenge siden jeg så på, altså. Kan jo være det var anderledes før. Jeg husker hvertfall at vi var venner. Det var ingen side:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...