snaijka Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 Hvorfor? Hva gjør den bedre? Er så mye nytt at alt bare surrer rundt for meg ;o)
It's all about me Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har bestemt meg for å gå for Xperia X10.
NostraStoria Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Fikk selv HTC Desire for en uke siden, den er helt sykt bra!!! Sekser i test fra Dinside: http://www.dinside.no/841441/htc-desire Var et eller annet sted de hadde sammenlignet den med iphone, og htcen kom faktisk mye bedre ut. Den har det nye Android systemet + kan kjøre flere applikasjoner samtidig. Applikasjonene som du må betale for på Iphone får du gratis her! Kjempetelefon!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Ville ikke valgt Iphone iallefall. Jeg bestilte meg en Sony Ericsson X10 mini i går og gleder meg villt til den kommer :-) Gubben har vært på jakt etter ny mobil lenge og han anbefaler den. han er vanvittig kresen så er ikke noe dårlig mobil om han kunne tenke seg den hehe Om du vil ha med innebygget tastatur så kommer det en proff versjon av minien om ikke så lenge. Sjekk ut www.amobil.no de tester mobiltelefoner og ga terningkast 6 til X10 mini :-)
snaijka Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2010 har fått forståelse av at kamera til htc er dårligere enn x-peria sitt? Har sett på mini jeg også...men blir jo liten skjerm til surfing da? x-peria har jo android 1.6, mens htc har 2.1 har det så mye å si?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Det kommer oppdatering på android til Xperia i 4 kvartal, så det spiller liten rolle om den har versjon 1.6 nå .-)
snaijka Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2010 så egentlig er det bare kamerea og skjerm som betyr noe da igjen?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 om det står mellom HTC desire og den store X10 så ville gubben valgt Desire. Men han anbefaler da heller Samsung Galaxy S.....den har han bestilt selv hehe
snaijka Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. juni 2010 Åh nei!! ikke mere surr nå altså :oP (men må kanskje titte litt på den galaxy s da..)
NostraStoria Skrevet 28. juni 2010 #13 Skrevet 28. juni 2010 Desire har uansett veldig bra og stor skjerm som er god til surfing + responderer veldig bra. Xperia mini er nok litt vel liten hvis du tenker på skjermen..og forstår det slik at du ikke skal bruke tlf bare for å ringe med?
snaijka Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. juni 2010 jeg blogger en del..så kamera må være bra! også blir det vel noe surfing..og kanskje litt filmtitting på lange togturer.. så, ja. skjermen kan ikke være for liten nei!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2010 #15 Skrevet 28. juni 2010 dette er den ultimate telefonen ifølge kresne gubben hehe Samsung I9000 Galaxy S Black 8GB Men om den er for dyr så gå for HTC desire :-) Jeg ville ha en liten og nett sak, derfor var Sony Ericsson X10 mini genial for meg. Den fikk i tillegg bedre omtale enn den store X10. Gubben har drevet å lest om mobiltelefoner, tester osv osv i 2 ! mnd for å finne den han mener er best....og han pleier som regel ha rett også hehe
snaijka Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2010 hm... Jeg får ha deres meninger i bakhodet, og surfe litt på priser også.. Hadde tenkt å kjøpe gjennom tele2, siden gubben min har hos dem.
tre små knotter Skrevet 28. juni 2010 #17 Skrevet 28. juni 2010 Har SE x-peria, men minien. fin telefon, men litt for liten skjerm hvis du ønsker å se film. Bortsett fra det er det en herlig telefon Men nå er det vel ikke minien du skal ha? Samboer har HTC HD-2, det er en vannvittig bra telefon, der får du virkelig ALT! super på bilder, film, men har ikke Android op.system hvis du feks ønsker å laste ned Spotify. Det har minien min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå