Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 E så lykkelig, trur æ har funne kjærligheten. For noen månder siden begynte jeg å snakke med en gammel klassekompis, hadd ikke snakket mye ilag siden vi gikk ut av landbruksskolen. Så fant vi ut at vi skulle møtes, det var som det sa pang i mellom oss, vi klarer ikke få nok av hverandre. Bare avstand som stoppe oss litt, men vi får det til uansett. Er så lykkelig og går i min egen kjærlighetsrus hver dag nå. Men så kommer det store at vi vurdere å gå ut med det at vi er ilag, men gruver meg sånn til hva barnefaren til sønnen min vi si. Siden jeg gjorde det slutt med han i fjor sommer så har han ikke hvert lett å ha med å gjøre, håper hele tiden at vi kan bli ilag, han spurte meg seinest i januar i år. Så frykter for at han blir enda vanskeligere når han hører jeg har fått meg type. Typen min er kjempeglad i sønnen min, det var det jeg var mest spent på men virker som han bare syns det er artig at jeg har en liten en på2 år. Så lykkelig, så får håp at barnefaren ikke klikke totalt, skal ikke stoppe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå