Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article588501.ece Alt for mye hysteri rundt dette spørr du meg
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg synes heller det er foruroligende at vilt fremmede folk kan se hvem jeg er og få tak i alle mine opplysninger bare ved å være moderator eller webmaster. De har ingenting med hvem jeg er vel? Som om de trenger å komme i kontakt med noen med adresser, telefon osv fordi noen har brutt "reglene" her? Nei, ærlig talt. Anonymt er anonymt! Det er prinsippet de fleste reagerer på, ikke det tullet med Lano-ungen.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Ganske avslørende for en del av dem som deltar i konkurransen, ja. Snakk om gå over lik for å få noen ekstra stemmer! Hva slags mental alder er de i egentlig? 12? 13?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Når en ser på hvordan mange oppfører seg her inne, så vil jeg si at å gi dem mental alder på 12-13 år var veldig snillt av deg...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Ja må si at dette her styret med lanoungen har gått over styr.. Folk spyr ut loggen på facebook og debattene her inne med stem på mitt barn stem på mitt barn.. Jeg er dritt lei.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Merkelig hvor stille det var her da? Hvor er LANO-folket hen? Ble det for pinlig? Til HI: du burde valgt en annen overskrift, for å vekke deres oppmerksomhet, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Om du er drit lei det, så er ikke så vansklig å overse det heller da
trompetisten Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Nope... har verken meldt på mitt barn, stemt på noen eller kommentert noe som helst vedr. lano-ungen (inntil nå da selvsagt, men viste ikke at innlegget handlet om det). Har lyst til bare å si: Viss Nett-Vett - og måtte den beste vinne!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har selvsagt ikke noe imot bilder av småbarn, men jeg synes denne måten å gå fram på, med en slags skjønnhetskonkurranse for barn med stemmegivning, er avskyelig.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Til 13:36 Åh jo, er vanskelig og overse det, når man logger inn på facebook og skal se hva som har skjed siden i går, så er det eneste du ser mange MANGE linker til stem på min LANO unge HVÆR dag. Blir litt for mye.. Men dem får nå bare styre, greit nok at jeg iriterer meg over det, men det er bare sunt og få blodpumpa til å gå en gang i blant. Å nå er jeg så heldig å få det hver dag..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2010 hehe ja burde vel det, men så lenge det står LANO trykt i trynet på folk så skyr de innleggene som pesten noe jeg fullstendig forstår da jeg glatt ruller over:) Har ikke peiling på hvor mange forespørsler jeg har fått av folk som ønsker å vinne denne konkuransen. Leie hele greia.Lei Lano å.Hadde vi ikke kjøpt sånn refill på tilbud sist det var tilbud på Obs'n så hadde jeg valgt noe annet:p
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 Hmm,ikke rart det er krig i verden viss noen bli irriterte av mange linker med nydlige lanobarn;P haha
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #13 Skrevet 28. juni 2010 Greit nok at dem er nydelige. Men jeg så dem di 10 første gangene linkene ble lakt ut..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #14 Skrevet 28. juni 2010 Tja, noe sier meg at det er disse iherdige Lano-damene selv som er de mest krigerske, spesielt når de liksom skal skrive hatinnlegg mot sine egne barn. Hvor langt er de egentlig villig til å gå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå