Gå til innhold

Usexy med menn som sitter og tisser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er skikelig turn off hvis en mann setter seg for å tisse....

Da vasker vi heller doen oftere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du vite hvem som setter seg? Står du og kikker i nøkkelhullet? Har du kamera på do?

Skrevet

Er ikke med mannen på do så det bryr meg ikke.

Skrevet

min mann setter seg kun om morgene, for han er så tidlig våken ;) alltid med døren åpen, og spesielt når jeg, som høygravid trenger doen mest :P hehe.. men jeg må innrømme at det er litt usexy når de sitter :P

Skrevet

Haha..

De ned kort tiss må jo stå.

De med slangen i behold når nedi do når de sitter.

Derfor menn er aggressiv mot sitting og sur på de som får det til.

Skrevet

Du tror kanskje de med lang tiss har like lang tiss enten de er opphisset eller ikke? Du ser dem trolig bare i erigert tilstand. Ellers er den slapp og relativt liten. God plass ned i doen, selv når de sitter. Sier de noe annet, lyver de.

Skrevet

Det å tisse er for meg i seg selv direkte usexy, uansett hvordan det foregår.

Skrevet

Ser du på når mannen din tisser? Jeg syns ikke det er sexy verken når mannen står eller sitter når han tisser.

Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om mannen er sexy eller ikke når han tisser!

Ikke mye sexy om han sitter å bæsjer heller, men foretrekker absolutt han han gjør det sittende framfor stående:)

Nå har jeg absolutt ikke noe behov for å se på mannen når han er på toalettet uanset om han gjør det ene eller det andre, og jeg foretrekker også selv å være alene på do slik at jeg kan være så usexy der som jeg bare vil:):):)

Skrevet

Jeg lar mannen min få tisse på meg i dusjen. Selv ligger jeg da på gulvet, mens han står. Det liker vi godt begge to. Deretter knuller vi, ofte stående.

Skrevet

Forstår godt at dere står og knuller. Er ganske usexy med en mann som sitter for å gjøre det også egentlig.

Ja til mannfolk som står i alle situasjoner, nei til de som er så late at de må sitte eller ligge for alle små bagateller!

Skrevet

Menn burde ikke STÅ og tisse på taolett, med mindre man har et urinal plassert i hjemmet. De sier de ALDRI søler, men det er IKKE sant! Tro du meg :o) EN dråpe her og en dråpe der...

Gutten min skal lære seg at å stå, det gjør man kun når man er utendørs, eller på herredo med urinal,- om man ikke da går inn på et toalett....MENN som er trygge på seg selv og sin seksualitet og manndom SITTER på do!!! For sin egen helse sin del og av respekt for de andre i husholdet. (det er bevist at man ikke får tømt seg like godt når man står og tisser, som når man sitter.Og KAN føre til vannlatingproblem blan noen menn....)

Det verste er når de BÅDE må bommelomme og bimmelimme også står der og tisser og må skynde seg og sette seg ned for å gjøre nummer 2...Arghh.....

Nei, jeg ser ikke på mannen, men har erfaring med søl i slike tilfeller.Og å vaske opp er jo like rart som å bruke DO-børsten man har stående....Hva gjør man med den? ER den ikke bare til pynt???

Skrevet

heheheh så morsom tråd! :-D

men, for å få tømt blæra si ordentlig gjøres det kun når man sitter. så det er faktisk ganske viktig å sitte å tisse, men kan faktisk få problemer med utstyret pga dette. Synes også det er usexy da.

Hadde besøk av et par gutter her (de skulle fiske noen vinduer). Kjekke karer begge to. Den ene skulle låne toalettet...joda helt greit det. Da jeg kom inn seinere på dagen hadde han latt doringen stå oppe, men lukket skapdøra til der jeg har bleiene til ungene.....reagerte bare på det hehehehe ikke at det hadde noe med saken å gjøre, men han sto i alle fall og tisset.

Skrevet

Hehe.. :)

Nej tissing er usexy uansett hvordan man gjør det. Så om han sitter eller står bryr ikke meg.. :)

Går ikke på do sammens med mannen min heller jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...