Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Er i min uke 39 og har termin om 7 dager!!!! Hadde bursdagsbesøk igår og svigermor jobber på Haukeland (der jeg skal føde)!! Plutselig sier hun at Storken og barselshotellet er lagt ned!!!!!!!!!!!! Jeg nekter å sove der alene med lillemann som kommer!!!!!!!! Hadde en forferdelig barseltid med førstemann, og takket være min mann, så endte ikke hele greiene opp i en heftig depresjon!!!! Hvis det er sånn at de nekter han å være der, da reiser jeg hjem! :'( Uff! Fikk helt vondt i magen! Håper likevel vi kan få sovet på sykehotellet! Selvom det ikke er barsel!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 synes dere skal være glad dere bor rimelig nært et sykehus. Her er det 3 timer å kjøre til nærmeste sykehus, og der finnes det ikke noe pasienthotell heller. Har ikke annet valg enn å bo på barsel alene noen dager vi da.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Storken er ikke nedlagt.. Og de har familierom hvor far kan overnatte. Du kan jo reise hjem rett etter fødselen hvis du vil og heller få jordmor på besøk hjemme.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Det er de familierommet de har lagt ned! Er det som er problemet.. Far får KUN være der i besøkstiden, for nå bruker de familierommet som pasientrom!! Vi bodde på storken forige gang!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Hvis det er lite folk, kan far få overnatte. Vi reiste hjem samme dag som fødsel, utrolig deilig å komme hjem til seg selv! Jordmor kom på besøk etter noen dager og tok Føllingstest og gikk gjennom fødsel o.l. Kjempegreit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå