meg83 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Er den noe bra? Høres jo veldig sær ut, men har hørt endel bra om den også.. Evt. andre forslag til serier? Trenger litt underholdning til de siste ukene før termin
Miss Snow Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg er helt hekta på Big Love! Syns det er en knallbra serie, og anbefaler den veldig! Den begynner veldig "rolig", slik at man blir vant til hele flerkonerigreiene, men etterhvert blir det virkelig action. Ellers ser jeg på House MD og The Tudors, som jeg syns er supre saker. Også har man jo alltids True Blood (men det har blitt litt for sært for meg), One Tree Hill, Akutten og Cold Feet. Og ikke minst Rome! Det er virkelig en knallbra serie. Spesielt om man er interessert i Roma og romersk historie. Virkelig bra
Puppen og lillemor Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 oi.. vi har helt lik smak i tv serier Miss Snow Jeg også elsker Big Love, House, True Blood, Akutten osv.. I tillegg kan jeg anbefale Criminal Minds, Mad men og dexter
Gil Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Enig med de over om både House og One tree hill. Har heller ikke sett Big Love, men synes den virker bra. Ellers er jo Glee kjempebra. Nye Beverly Hills 90210. Dawsons Creek, Greys anatomy. Private practice. Heroes. Himmelblå. Dersom du ikke har sett filmen Music and Lyrics så er den kjempesøt. Lykke til med fødselen som nærmer seg :-)
Miss Snow Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Ja, Glee og Criminal Minds glemte jeg! Det er også veldig bra!
meg83 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 Takker og bukker Av disse har jeg sett mye på Himmelblå, Criminal Minds og One Tree Hill Tror jammen jeg skal prøve meg på polygamisten også da =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå