Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Ikke for oss. Vi kjøper alltid det dyreste vi finner av nytt utstyr i butikkene. Og vi blir sure hvis noen av "vennene" våre har funnet noe som er enda dyrere. Det er skikkelig flaut og irriterende! De kunne jo tro vi var fattige.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg gjør. Men det er veldig mange som kjøper nytt, og prøver å få solgt det etterpå på Finn...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Kjøper alt nytt! Har ikke problemer med å få solgt det til ok pris etterpå...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Ja, det gjør jeg Ikke noen problem med det heller!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 jeg har solgt unna nesten allt utstyr fra førstemann,pga har ikke så mye oppevaringsplass, Har kjøpt allt nytt denne gangen også, men har arvet masse fine baby klær fra min søster da somhar en datter på 3 så er jo fine klær enno :)Men kjøper resten nytt.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har kjøpt alt utenom bag på ekstravogna nytt. Har ikke solgt noe enda, men skal prøve å komme igang snart. Hele huset er jo fullt av babyutstyr jo! Prøver å bli flinkere til å kjøpe brukt, det er jo både billigere og mer miljøvennlig.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Ok, da kan jeg kanskje selge mitt på finn som noen av dere gjør.. Visste ikke om det var vanlig å selge brukt tøy:)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 Det er utrolig kjekt å kjøpe brukttøy til f.eks barnehagebruk og heller bruke litt ekstra på de klærne man kjøper nye. Ang. utstyr sjekker jeg alltid om jeg finner noe som passer på finn.no og hvis ikke kjøper jeg det nytt. Hvis man bor i en liten leilighet er det egentlig helt genialt at man har et så stort bruktmarked som finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå