Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Skal smøre salve på øya til jenta mi så begynte jeg å mannen å diskutere hvor nedre øyelokksrand er. Er det under øyet eller oppå men helt nederst?
The Bad Gal Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Er det ikke våtkanten på det undre øyelokket, da? Det hadde jeg tolket det som, det skal nok ikke direkte på øyet ihvertfall.
mamman til to gutter Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Kanten på det nederste øyelokket, altså våtkanten.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2010 hmm det blir vanskelig å få på iallfall.
The Bad Gal Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Den skal nok smøres der slik at den kan fordeles jevnt på hele øyet når man blunker. Var ihvertfall på våtkanten jeg skulle smøre salve på til hunden, da han skada seg og fikk betennelse.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2010 Var nok riktig det:) Var helt forferdelig vanskelig å få den på så ble egentlig nedenfor men. Hun slår seg jo helt vrang og kniper igjen øya.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå