Gå til innhold

Er det dyrt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...jeg syns det så ut som en god pris. Men det kommer jo an på tilstanden på alle tingene. Hvis jeg ikke misforsto noe her da. Hehe.

Skrevet

Antar alt er i tipp topp stand. Kjøper hvertfall ikke noe uten å se på det. Bare lurt på om prisen hang på greip. Takk for svar :)

HI

Skrevet

Jeg aner ikke om det er en grei pris eller ikke, for jeg aner ikke hva tingene koster når de er nye, men jeg vil bare si at du aner jo ikke hvem som svarer her inne. Det kan godt hende at den som har svart at prisen ser grei ut er den som har lagt ut finnannonsen og selvfølgelig vil man da svare ja på et sånn spørsmål. Regner med at det er ganske enkelt å google hva de forskjellige tingene koster til fullpris og da kan du jo bare regne ut om det er en god pris eller ikke. Jeg ville vært skeptisk når det ikke ligger bilder ute og ville som du skriver selv også, ikke kjøpt noe uten å se det.

Skrevet

Høres kanskje litt dyrt ut, ja. Spørs om særlig mange gidder å komme for å se på dette, istedenfor å gå i butikken og få noe helt nytt, spesielt hvis de helst skal kjøpe alt sammen.

Skrevet

Nei dette er ikke spesielt billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...