Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Vi skal bytte barnehage i år, og to av de ansatte skal også i annen jobb. Det er to av de tre på avdelingen som har gått i vikariat i over et år, og det er nesten hele den tiden dattera mi har gått i barnehage. Derfor har jeg lyst til å ordne en "takk for alt" gave fra jenta mi. Noen forslag?
trebarnsmamma84 Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Eg har pleid å kjøpe ein blomst til avdelingen når eg har bytta avd....orkide eller noko slikt...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 Okey! Det vil jo bli noe de skal ha med seg privat, siden de slutter.. Tenkte på noe litt trivelig, men vet ikke helt hva!
sologsommer Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Det vi ofte får er: vin kremer sjokolade olier/krydder oppskriftbok
~sjiraff~ Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Hva setter du mest pris på da? Hilsen en annen mamma som tenker på å kjøpe gave til de fantastiske damene på snuppas avdeling.
fox`y Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 minien min begynner på ny barnehage fra høsten av, å d jeg ga til de 3 ansatte på hans avdeling var : en fin liten krukke,med en liten blomst og en sommerfugl,innpakket i silkepapir og selofan. Lagde også et hjemmelaget kort der jeg skrev noen fine ord:O) de blei kjempe glade, var ikke vant me d sa de.
sologsommer Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 vin eller noget man kan spise (olie/krydder) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå