Gå til innhold

noen som har fått vite kjønn nå???? :D


smaajento2

Anbefalte innlegg

skal på en ul førstkommende torsdag... da er jeg 15 uker + noen dager... tror dere det er muligt å få se hvilket kjønn babyen er da??? er så nysjerrig av meg at jeg holder på å sprekke :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får mest sannsynlig 2 herlige jenter, å jeg fikk vite kjønn da jeg var 15 uker akkurat. Men det er jo ikke 100% sikkert, det spiller jo ingen rolle gutter jenter jeg tar det som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i uke 11 og 13. På den første var hun veldig sikker på at d ble en gutt ( han liker visst å vise seg frem)! På den neste var d en mann og han fortalte at han hadde brent seg på d ofte men at d så veldig guttesuspekt ut!! Hvis babyen ikke er redd for å vise seg frem og de får et bra bilde kan du nok få vite d!! Lykke til og kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk dere se? Var det mulig å se kjønnet? :) Håper alt stod bra til med barnet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyen var virkelig sjenert av seg, å krysset beina å holdt seg forann fjeset.. så vi fikk ikke vite kjønnet... å jeg har ikke fått time til ordinær ul før i midten av august (uke 22) syns dette er veldig seint, å altforlenge for meg å min nysjerrighet og vente, så vi fikk bestilt privat ul, som vi skal på idag.. håper virkelig vi får se kjønnet idag.... er så utrolig spent på om det er en Jessica eller en Theo inni magen min :D hihi

åsså reiser vi på ferie neste uke, å da hadde jeg liksom planlagt litt baby-shopping... hehe :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ul i dag 18+1. Og vi ville ikke vite kjønnet, men jammen tittet det en liten tissefant fram på bildet ;)

han låg å suttet på tommelen heletiden, og alt stod helt utmerket til :) Målene på babyen var som tatt ut av en svangerskapsbok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på ul 6.juli var da akkurat gått 19 uker.

hun mente på at det var ei jente men ville ikke garantere 100%

men uansett hva det blir som kommer ut så er jo han/hun like velkommen såklart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL tirsdag 6.juli :) det var ikkje vanskelig å se hva som gjemte seg der inne, vi venter en liten prins :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i går, og mannen min satt lenge og tittet nysgjerrig på skjermen før han utbryter: "kan du se hvilket kjønn det blir?". Jm svarer at: "jeg har nok sett det for lengst...vil dere vite?". Mannen min har vært så nysgjerrig på dette mens jeg har hatt en veldig sterk magefølelse.

Jm styrte proben mot underlivet til fosteret og fortalte at "her ligger navlestrengen, og denne *klumpen* er pungen". Jeg spurte automatisk om hun kunne være helt sikker, hvorpå hun nesten ler litt mens hun svarer "jenter har nok ikke slikt utstyr mellom beina....".

 

Så her kommer det en ny liten jeger inn i familien med termin 9/12...

 

Nå starter navnekrigen for fullt :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på screening på riksen på tirsdag og på drammen på fredag og de var sværtt enige om at det var ei jente. Så her kommer det ei lita frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gyn var ganske så sikker på at det var en gutt forrige uke (er 17+5 idag), men skal på rutine UL den 15., så da får vi dobbeltsjekke :))

 

Men tror det er en gutt ja :)))

 

Har 2 jenter og en gutt fra før, så stas blir det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer den etterlengtede jente, vi har 2 gutter fra før så at det blir en jente er jo kjempe gøy.. Endelig rosa og dukker hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nurket i magen lå selvfølgelig med navlestrengen strategisk plassert så her var det mulig å se noe på ord. ul på tirsdag. Så vi må nok smøre oss med tålmodighet. Men jeg tror nok det blir ei lita tulle til da sambo nå har fire jenter fra før. Sjansen er vel da forsvinnende liten for at de skulle dukke opp en gutt. Velkomment er det uansett.:-)

God sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter UL idag så ble gutten til ei jente... så NÅ er jeg usikker nå... hehe..

 

Jeg som skulle på shopping å kjøpe sengetøy og -kant i lyseblått etter UL idag... Ble et lammeskinn istedet.. hehe

 

Ikke nøye med hva det er, men det blir iallefall ikke "kjønns"-shopping før etter neste UL... *tålmodighet!!!!!!!* ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JM spurte om jeg ville vite kjønnet, og satte deretter ultralyddingsen strategisk til og spurte så om jeg selv kunne se hva det var. Og jeg så at det var en snopp der, og det var JM enig i. Så mest sannsynlig kommer det en liten sønn i midten av desmeber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi fikk beskjed på UL i uke 15 at det mest sans var en jente...fikk det brekreftet denne uken på ordinær UL. Er nå i uke 20 :-) Så her er det en jente på vei gitt :-)

 

Tror de fint klarer å se det på UL i uke 15 om UL-apparatet er bra og ungen ligger strategisk plassert...hehe...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultralyd er vel overstått. Alt er fint med min lille baby, som er ei JENTE!! For en glede!! hadde innstilt meg på en gutt til, i frykt for å bli skuffet. Men når hun sa at det helt sikkert er ei jente, da kom det en liten tåre!! :) Jippi, hurra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL og hun som foretok undersøkelsen var ganske så sikker på at vi venter ei lita jente. Det stemmer også bra med det vi har følt selv, hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd 18 uker og 4 dager.

Mest sannsynlig en jente, men babyen gjemte seg litt. Herlig og være gravid og kjenne liv i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL 21/7 og vi får mest sannsynelig ei JENTE! :D Hadde jeg kunnet "velge" hadde jeg nok valgt gutt, tror det er fordi jeg alltid ønsket meg en storebror da jeg var liten, men nå som det blir ei jente er dette LIKE BRA :D Det viktigste er at hun er frisk og rask, alt så helt normalt ut på UL, og ei jente er like velkommen som en gutt! :) Svever på en rosa sky om dagen, det var så godt å se alt hjernen, hjertet, ryggraden og alt annet så perfekt ut. :D Vi fikk også med 5 flotte bilder som vi koser oss med. :) Vi hadde i utgangspunktet ikke tatt noen stilling til 3D UL, men etter denne ble mannen min veldig gira på 3D når vi har kommet langt nok på vei (er 18+6). hehe. Og jeg sier jo ikke neitakk til å kunne få sett litt ekstra på vesla som ligger og sparker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ul på torsdag og fikk vite at det er to små jenter som ligger og koser seg.

 

Til vanlig har jeg kjent mye liv på venstre side, og nesten ingenting på høyre. Så var litt bekymra for den ene tvillingen min.

Men begge hadde det fint, den til venste lå å sparka og vinka og snudde seg mens den høyre var stille og rolig og bare kosa seg. Så er helt forsjellige allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...