Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Hva man bruker pengene sine på er hver sin sak men jeg må inrømme at jeg ikke ser greia med å hive rundt seg med penger. Jeg og mannen har problemer med å få barnevakt og det samme gjelder våre venner så vi har derfor noen helger hver der vi går ut med vennen av vårt kjønn. Vi jentene bytter på å være hos hverandre og tar en tur til byen etterhvert. Det er stadig noen gravide som kjører og jeg bruker kanskje 150 kroner på hele kvelden (en øl på byen og en flaske vin hjemme og gratis sjåfør da vi bytter på kjøring). Når mennener ute møtes de på utested og han bruker fort 1500 kroner. Jeg har foreslått at de kan være her og gå til byen etterpå men det vil de ikke. JEg syntes det er sløsing når de bruker 3000 på hygge i mnd. Vi er ofte på turer i hverdagen med venne våre der vi tar med niste. Vi tar med vannflaske til ungene, niste hjemmenfra og litt frukt. Flere av de andre kjøper baguetter til hele familien (60x4), brus og masse ting som "bare kan stå på bordet til alle". Jeg skjønner ikke at noen har råd til å leve slik. Vi er ute to ganger i uka på slike turer. Vi tjener ganske likt også. Har dere slike forbruk? Jeg ser ikke helt vitsen og lurer på om noen kan forklare meg?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Kjenner meg litt igjen i det du skriver.. Når jeg er ute kjøper jeg som regel en eller to drammer og betaler inngang hvis det er det. Så jeg bruker alt ifra 70 til 200 når jeg går ut. Mens mannen bruker opp fra 500 til 1000 når han går ut.. Så har vi et vennepar som reiser bort hele tiden, pusser mye opp og har råd til både d ene og det andre, og vi ha ca det samme i inntekt i året. Mens vi ikke gjør sånne ting. Skjønner ikke hvor dem henter alle pengene hen, dem må jo være belånt lankt oppete ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå