Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Ikke? Tror ikke du har helt rett. Tror man må ha sex en stund før eggløsningen for å få jente. Eller hur?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Det der er jo bare kjerringråd da... Du er jo aldri garantert jente. Men sex 1-2 dager før eggløsning kan gi jente og sex rett på eggløsning kan gi gutt. Jeg hadde sex akkurat på eggløsninga og fikk jente, samme med venninna mi (de prøvde på gutt) Du bør nok bare være takknemmelig for at du faktisk får barn.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Viktig nok til at jeg gidder å skrive et innlegg her ja. Ikke viktig nok til at jeg hadde giddet å gjøre noe veldig drastisk.. Har gutter fra før, og ja, ønsker meg jente. Bare å kritisere, jeg kan ikke få dårlig samvittighet over et så rimelig ønske.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 3 og 4 dager før eggløsning, ikke etter!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 Definer gjerne dine egne ønsker, jeg definerer mine.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 Ja, det er liksom litt tabu å ønske seg et kjønn...jeg ønsker meg også jente og har jente fra før. Merkelig nok er alle andre veldig opptatt av at jeg skal få gutt denne gangen. For det er jo liksom "det beste"! En av hver. Selvsagt er jo det viktigste at alt er bra med barnet. Men jo jeg ønsker meg jente.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #13 Skrevet 28. juni 2010 Det er jo egentlig ikke tabu, bare her inne, og det er det ikke noen vits å bry seg med.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #14 Skrevet 28. juni 2010 Stakkars uøskede barn om det blir en gutt. Si meg, hadde dere som ønsker dere jente tatt abort om det var mulig hvis ultralyd viste feil kjønn? Det er IKKE mer gjevt med jentebarn. Vær glad for at muligheten for å få barn i det hele tatt er der. Enda en jævla drittungementalitet på bim.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #17 Skrevet 28. juni 2010 Uff, blir helt matt av disse svarene her... Svar nå på det folk spør om da, ikke kom med den patetiske moralen deres. HI: Det er slik at gutteceller lever kortere enn jenteceller, derfor har du en øket sjanse for å få jente hvis du ikke har sex fra tre dager før eggløsning. Men da må du vite når EL er også. Hvis du har normal syklus så er eggløsning som oftes på syklusdag 14 (syklusdag 1 er første blødningsdag). Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #18 Skrevet 28. juni 2010 Selvsagt hadde jeg ikke tatt abort! Er du helt dum? Og det er absolutt ikke uønsket om det blir en gutt. Jeg blir like glad for en gutt! Men man kan vel si hva man ønsker seg? Jeg tror mange ønsker seg det ene eller andre uten å tørre å si det. Jeg tenker aller mest praktisk, har utrolig mye "jenteting" om jeg skal kjønnsette noe. Har og mange fine og noen dyre plagg som jeg gjerme skulle brukt igjen. Jeg har ingen søstre selv men har veninner som har søstre som og er nære veninner og det synes jeg virker koselig. Jeg mener absolutt ikke at en gutt er uvelkommen fordi om jeg synes at en jente hadde vært mest praktisk! Og hvorfor er det så veldig viktig for folk rundt meg at jeg skal få en gutt da? Det er jo like "ille" det om man kan si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #19 Skrevet 28. juni 2010 Ja, skjønner deg veldig godt, HI. Selvfølgelig har du all verdens rett til å ønske deg det du vil som alle andre mennesker har. Disse folkene her inne er bare helt utrolig, vil råde deg til å heller ta opp spørsmål som du ønsker konkrete råd på på babyverden eller andre forum som blir moderert og besvart av stort sett normale folk. Hilsen 20:21
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #20 Skrevet 28. juni 2010 Du bør ha sex omtrent 5 dager før eller etter mensen. Da er det størst sjanse for at du ikke blir gravid i det hele tatt. Slike som deg kan kjøpe ei dukke og leke med i stedet!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #21 Skrevet 28. juni 2010 20:45: Nei, den minste sjansen for å bli gravid er dagen en får mensen, men ut fra svaret ditt forventet jeg ikke at du skulle ha noe særlig med kunnskap om noe da.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #22 Skrevet 28. juni 2010 Ja, i motsetning til deg, som fremstår som svært så innsiktsfull og omtenksom.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #23 Skrevet 28. juni 2010 Tenkte kanskje ikke det var så fristende å ha sex når man har mensen da vettu;) Men du har helt rett! Mener allikevel HI burde holde beina krysset rundt 8-20 dag i menssyklusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå