Lissi♥♥♥♥ Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 - Uke 7: 68,5 kg Uke 8: 68,0 kg Uke 9: 67,0 kg Uke 10: 66,7 kg Uke 11: 66,0 kg Uke 12: 66,0 kg Uke 13: 64,9 kg Uke 14: 64,5 kg Uke 15: 64,7 kg Uke 16: 63,8 kg Uke 17: 64,5 kg Uke 18: 63,5 kg Uke 19: 62,6 kg Uke 20: 63,0 kg Uke 21: 62,4 kg Uke 22: 62,0 kg Uke 23: 61,4 kg Uke 24: 62,2 kg Uke 25: 61,5 kg Uke 26: 60,7 kg Glem den andre tråden, den har feil i ukehenvisningen!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Uke 9: 75,6 (den runden gikk skeis) Uke 25: 76,0 Uke 26: 76,5 grrr Delmål 1: <70kg, drømmen er 65kg. ---------------------------------------------------- Planen var å holde vekta rolig til jeg kan begynne å trene om 1-3 uker, men ser ikke så bra ut. Har faktisk fått i meg litt mer lavkarbo-mat denne uka, men fylt på med snop Null aktivitet, annet enn litt forsiktig husarbeid. Kjennes som mensen er rundt hjørnet, så kanskje det er litt av grunnen til en halvkilo i pluss..håpe håpe! Lissi: gratulerer med et "jafs" ned
Abracadabra Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 OK, eg é med! Jeg er 36 år og har to små - 3,5 år og 7,5 mnd. Og jeg må slutte å skylde på dem ;-) Da jeg giftet meg for 6 år siden veide jeg 68 kilo -- og da jeg begynte å slanke meg nå for tre dager siden veide jeg 83!!! (Er 175 høy.) 15 kilo på 6 år, huffameg...men vi har bodd i utlandet de siste årene, & jeg har bare vært hjemme med ungene (og aldri langt fra snopeposen)...ingen jobbing, og ingen tid til trening heller, for min mann jobber minst 16-timers dager...hører du alle unnskyldningene? Hehehe! I alle tilfelle så er jeg med på slanketråden fra nå av...trenger litt motivasjon!!! Vi flytter hjem til Norge om mindre enn to måneder, og jeg vil legge mine husmor-kilo fra meg her før vi drar Og jeg ser hvor flinke dere er!!!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2010 Hei Solunger! Ikke gi opp! Jeg får alltid pluss 1 kg når jeg har PMS, og så må jeg streve ei hel uke for å få av dette igjen. Veldig lett å miste motivasjonen og fokus slike uker - men hold ut så kommer nok resultatene!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2010 Flott du blir med Abracadabra;) Jeg var slanke 54 kg når jeg var 30 år og traff min mann! Så etter 4 svangerskap og 15 år har "normalvekten" sneket seg umerkelig minst 12-14 kg opp. Jeg trivs best rundt 57 kg (er 168 cm), men er veldig glad om jeg får se tall under 60 kg - det er målet! Hvis du vil ha tips kan jeg gi følgende enkle råd: * Du må være bestemt, målbevisst og viljesterk! * Du får fort resultater hvis du både greier å kutte ned kaloriinntaket og samtidig begynne med høyere aktivitetsnivå. * Jeg unner meg sjokolade og jorbær med sukker og fløte flere ganger i uka. Unn deg noe godt, men pass på å spise mindre kalorier daglig eller ukentlig i forhold til før - så kommer resultatene! * Det tar tid å bli slankere; ekspertene anbefaler ca 1/2 kg vekttap i uka, men det kan gå fortere i starten når det er litt mer kg å ta av. Lykke til;)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 dytt: vi er da flere sommerslankere eller?
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 eg er fortsatt med, selv om jeg har nådd mitt mål på 55. Har havnet på 54 til og med;-) har gått ned fra 66 i februar. Men har ikke trenet på en stund pga jobb og studier.. må skjærpe meg der.. Også ble det litt vel mange enheter i helga, så i dag har jeg ikke veid meg;-) Men ingen fare enda..
Mikkemafian Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Er med ennå, men har gitt opp ukesanvisningene... Begynte på 68 i januar 61,4 i går... Strålende fornøyd. Ser ut til at kroppen har funnet ny trviselsvekt på ca 61-62 kg. Samme resultat som sist uke.. Grattis Lissi!! Dette går rette veien!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er her enda. Har ikke gått ned et gram denne uka =( 18.mai - 100,2 22. juni - 94,2 29.juni - 94,2 Motivasjonen blir ikke akkurat bedre av det, men må jo bare prøve å gjøre så godt jeg kan..
Mikkemafian Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 moota: ikke mist motivasjonen!!! Ikke tenk at du vil miste mest mulig fortest mulig..da blir du bare skuffet. Vær heller fornøyd med at du har blitt værende på 94,2, så kan du krype sakte nedover neste uke...
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2010 Signerer trilletralle! Har selv vært på nippet til å miste motivasjonen etter uker med intens trening og lite mat i forhold til før - men magre slankeresultater. I dag fikk jeg imidlertid litt ekstra inspirasjon: vekt etter joggetur: 59,7 kg Selvsagt er dette svette og dehydrering som kommer fort på igjen, og kanskje ser jeg ikke en gang 59-tallet ved innveiing neste mandag. Likevel vet jeg at 59-tallet er innen rekkevidde hvis jeg fortsetter i samme duren som nå: mye jogging og begrenset inntak av hovedsakelig middag. Ikke gi opp jenter - ting tar tid! Flinke dere er alle sammen;)
Gurine Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Kan noen av dere flinke slankere legge ut menyen for hva dere spiser på en dag? Gjerne flere forslag Jeg går på Easy Life, og har gått ned drøye 30kg siden januar, veide 116, nå veier jeg ca 85. Men nå som jeg kun spiser vanlig mat igjen, så sliter jeg litt. Både med motivasjonen til å trene, og å finne ut hva jeg skal spise på en dag. Er midt i et samlivsbrudd, så det har blitt både sjokolade og is, og dessverre et par kilo opp fra da jeg veide minst . Målet mitt er 70-75 kg, jeg er 170 høy. Nå som jeg blir alenemor til 3, så trenger jeg mer enn noen gang og bli sunnere og friskere og komme i bedre form. Men så var det den selvmedlidenheten da, snokinga i skapene, og manglende motivasjon til å trene.. sukk.. Så gi meg gjerne noen doser med gode mat-tips og motivasjon
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2010 Leit å høre om samlivsbruddet Gurine.. Du har ellers vært meget flink med slankingen, selv om vekta har lite å si nå når det butter i mot på samlivsfronten. Alenemor til 3 er en tøff oppgave - overskudd til trening har du sikkert ikke mye av! Men for å svare litt på det du spør om så holder jeg meg til et litt ensidig kosthold for tiden, supplert med en daglig multivitaminpille: Frokost: 1 skive med feks smør og græddost. 2 dl ekstra lettmelk Lunsj: som frokost Middag: spiser som regel bare kjøttet eller fisken og litt grønt til (prøver å kutte potetene og pastaen - spiser aldri pommes frites hvis familien har det). Drikke 1-2 glass saft, juice eller smootie Kveldsmat: som frokosten, dvs 1 skive med smør og pålegg og 2 dl ekstra lettmelk. Utover dette litt ekstra drikke og en god del frukt og bær. I helgene minst 200 g sjokolade. Ellers i ukedagene kan jeg kutte ut 1 brødskivemåltid (gjerne daglig) med jordbær, sukker og fløte som er min favoritt om sommeren.
Mikkemafian Skrevet 29. juni 2010 #14 Skrevet 29. juni 2010 Jeg spiser mye havregryn med melk til frokost. med frosne blåbær og banan på. Uten sukker... Til lunsj spiser jeg 2 skiver med veldig grovt brød. Pålegg: skinke, hamburgerygg, kalkunskinke m masse grønnsaker og evt litt avokado. Til middag: vanlig mat, bare i litt mindre mengder enn før. Spiser til jeg er behagelig mett.. Mellommåltid: frukt eller et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy.(evt friske bær. Drikker bare vann og te. av og til litt melk til frokost. Spiser godis i blant, men ikke så ofte som før.. Stabilt blodsukker sørger for at jeg ikke er desperat så ofte lenger. Hver gang jeg er søtsug spør jeg meg selv om jeg er sulten? (spiser litt) tørst? (drikker litt vann med frosne bringebær oppi kan anbefales) trøtt? (sørger for å legge meg tidlig) eller kjeder meg(finner på noe) Det trikset funker ofte for meg;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. juni 2010 #15 Skrevet 29. juni 2010 Jeg skal ikke gi opp! Men kjenner at jeg er litt lei siden da sprakk målet mitt om å være nede i 88 kg til bursdagen min. Men sånn er det. Kommer ned i 88 kg etterhvert uansett =) Jeg har ikke så masse og komme med i forhold til kosthold siden jeg går på nokadietten og spiser bare middag hver dag utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå