Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Trenger hjelp, klarer ikke bestemme meg, og vet ikke om noen plasser her i rogaland jeg kan gå og prøve dem på heller..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 sjekk ut tettinntil.no, kan hende du finner noen der som har, sånn at du kan prøve... Ellers liker jeg selv manduca bedre enn beco.. (Lenger midjestropp, sånn at den passer til mannen og..)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Kjenner ikke til beco. Men jeg likte godt at manducaen har et godt og stødig hoftebelte, som avlaster skuldrene. Skulderreimene er tykke og gode og om de krysses på rygg, passer manducaen også godt til smalskuldrede. Føles ut som en god sekk å ha på.. Litt knotete å sette på seg selv. Men ellers helt super.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 jeg er superfornøyd med manducaen vår :-) Den er veldig god å ha på. Passer både meg og mannen min Kan forlenge ryggstykket som støtter ryggen til barnet. Er enkel å få på så snart man får teken på det :-) 3 åringen vår digger å sitte i den på ryggen til pappa :-) lillemor på 8 mnd elsker også å sitte i den Angrer ikke et sekund på at jeg valgte manduca. Har dog ikke prøvd beco sin da, men den var under vurdering. Fant ut at den ikke var verdt prisen ettersom manducaen var så god :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå