Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Hvor lang tid tok det fra dere søkte til dere fikk det?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Ingen? Har blitt slutt med bf, og jeg har søkt, fått brev om maks saksbehandlingstid på 2 mnd. Men er det vanlig at det tar så lang tid?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 søkte i april og har ikke fått enda....bare fått melding om at søknaden er til behandling.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Tok ca 2-3 mnd, men det er forskjellig fra sted til sted.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Jeg søkte i mai/juni i fjor. Det tok kanskje 1 mnd. Gikk veldig fort, men er ikke så stor kommune.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå