Gå til innhold

Jeg er 348 måneder.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt, blir litt svett av folk som teller måneder på ungene til de begynner på ungdomsskolen nesten! Hvorfor er det så jævla viktig å få med at ungen er 25 måneder? Går det ikke an å si ble nettopp 2 år???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt går an! Alt går an å irritere seg over også;)

Skrevet

313 her =)

Med en på 41mnd og en på 27mnd

 

 

Skrevet

Det er viktig at folk ikke glemmer hoderegning. Jeg synes vi alle skal gå over til å bruke mnd.

 

Hilsen 379

Skrevet

Jeg er SÅ enig med deg, HI! :)

 

25 måneder er jo litt mer enn 2 år vettu, og gud forby at noen tror ungen er yngre enn den er! Blæh..

Skrevet

Jeg er 252 måneder! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...