Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Ærlig talt, blir litt svett av folk som teller måneder på ungene til de begynner på ungdomsskolen nesten! Hvorfor er det så jævla viktig å få med at ungen er 25 måneder? Går det ikke an å si ble nettopp 2 år???
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Alt går an! Alt går an å irritere seg over også
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 313 her =) Med en på 41mnd og en på 27mnd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Det er viktig at folk ikke glemmer hoderegning. Jeg synes vi alle skal gå over til å bruke mnd. Hilsen 379
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Jeg er SÅ enig med deg, HI! 25 måneder er jo litt mer enn 2 år vettu, og gud forby at noen tror ungen er yngre enn den er! Blæh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå