Villa Perlesukker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Tusen tusen takk for hjelpen i dag. Du er en reddende engel. Gulesider er superhappy fordi jeg sluttet å mase etter jeg fikk synet tilbake hihi. For en flaks at du hadde samme styrke på linsene! Kake fortjener du! Bare du si meg når du trenger den og hvilket tema du vil ha på den. Dessuten håper jeg at vi kan møtes i fremtiden ettersom vi ikke er så lang fra hverandre Stor klem din vei;)
Gjest irismor Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Hihi :-) Godt du kan se igjen ;-) Jeg var så i ørska i dag at jeg tuslet ned i vaskekjelleren, satte på en vaskemaskin. Kommer opp igjen setter på pc`n og sitter med nesa i pc`n og synes jeg ser dårlig. Ser ut og synes det er veldig tåkete... Så går det opp et lys AHA linser :-) hadde glemt å sette de inn hihi =o) Skal bli spennende å se hva som vaskes i vaskemaskinen :-) godt vi ikke har husdyr ;-) Hadde vært gøy å treffes igjen helst med linser på så vi kjenner hverandre igjen :-) Takk for klemmen. Og ta vare på Gulesider (kjekk mann) og gratulerer igjen med den NYDELIGE ringen :-)
Villa Perlesukker Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 HAHA håper for din del at du ikke har ødelagt noen klær hehe. Kjedelig å finne ut at det lå en rød bukse blant det hvite....been there done that Nå har jeg jo ferie de neste 4 ukene og regner med det blir hus denne uka. Så da farter jeg jo forbi deg sikkert hver eneste dag Gulesider ja Er han ikke kjekk.... dåååån han er nydelig på alle måter og mest av alt på innsiden. Vi snakkes
Gjest irismor Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Resultatet av vaskingen ble 2 prinsesser, 1 Hello Kitty hårstrikk og 1 skjell fra Danmark :-) Ingen store skader skjedd. Da svipper du innom en dag det passer så serverer jeg lunch hvis du har lyst. Du har nr mitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå