Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Av en eller annen grunn har min bror (stebror) kuttet kontakten med en del av familien. Vi har ikke fått oppgitt noen grunn, men tror det er foreldrene mine de er sinte på. Jeg har sendt meldiger i ny og ne, men får aldri noe svar. Fikk vite av min søster at de hadde fått barn flere dager etter fødselen, og da jeg sendte gave fikk jeg ikke så mye som et takk. For noen dager siden fikk jeg høre at de skulle ha barnedåp dagen etter(noe resten av familien visste, bare ikke meg tydeligvis), og jeg sendte gratulasjonsmelding, men fikk ikke svar da heller. Jeg blir litt såret, for jeg har ikke gjort noe som helst. Greit jeg "bare" er ei stesøster, men vi vokste opp i lag, og jeg ser på ham som min egen bror. Dette plager meg veldig, men jeg er for feig til å si i fra. Hadde dere blitt lei dere dere også, eller er dette bare en bagatell jeg skal la være å bruke energi på?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Skriv et brev eller en mail på facebook. Forklar din side av saken - da har du prøvd. Får du heller ikke respons da, hadde jeg nok gitt opp, så fikk han ta initiativ om han var interessert.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg tror ikke at det bare er foreldrene dine han er sint på, men også deg. Det er slik han oppfører seg. Det er også rart at du ikke aner hvorfor, kanskje du kan tenke litt bedre etter, muligens diskutere det med søstra di som åpenbart har kontakt med han.
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Jeg hadde blitt lei meg. Jeg har opplevd noe liknende. Da var vedkommende sint på meg også. Personlig mener jeg den dag i dag at hun aldri egentlig har hatt grunn til å være sur på meg, men hennes oppfatning av virkeligheten avviker fra min så tro meg, det kan godt hende at broren din er sur på deg av en eller annen grunn. Ikke bruk energi på det, men ta hintet. Han vil ikke ha kontakt. Gjør heller som meg og skriv et brev hvor du forteller at du er lei deg for at dere ikke har kontakt og hva enn ellers du måtte ha på hjertet så er døra åpen hvis han en dag forandrer mening
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Nei søstra mi har heller ikke kontakt med ham, hun fikk vite det av noen andre igjen. Å jeg vet jeg ikke har gjort noen ting, for sist vi møttes var jo alt bare fint.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 har opplevd det samme men med min storesøster....men gadd ikke gratulere med dåp osv, da hun likevell ikke sender takk...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Jeg hadde også blitt veldig skuffet, men det ser ut som at det ikke er noe å gjøre med dette, intil du har fått snakket med han.. Du har ihvertfall gjort dine beste forsøk på gi han oppmerksomhet, så la det bli ved det. Sannheten kommer alltid for en dag. Lev videre med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har selv kuttet kontakten med moren min og dette har også ført til at jeg har kuttet kontakten med søsknene mine siden de fullstendig tok moren min sitt "parti" mot meg bak ryggen min og alt jeg sa til dem gikk direkte videre til moren min. Så jeg kan godt forstå at han ikke ønsker kontakt med dere heller.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Klart du blir lei deg! Men dette handler ikke om deg! Det må være noe han er fryktelig lei seg og skuffet over som gjør at han ikke greier å ha kontakt med din del av familien sin nå. Skriv et brev eller e-post til han og si at du er der for han om han ønsker å snakke med deg, og at uansett er du fremdeles hans søster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå