Rampejenta82 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg skulle virkelig gått ned 10 kg ( kanskje tilogmed 15kg) Er det noen som har prøvd ketolyse eller Atkins og kan dele litt erfaringer? Jeg er slanking-jomfru og har 0peiling!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 http://ketolyse.blogg.no/ http://ketose.no/ http://www.pratekompaniet.net/forum/showthread.php?t=22 http://www.lavkarbo.no/ http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419 http://lenabeatrice.net/generelt/fettbomber-er-bra-du-blir-slank-og-frisk/ Masse bra info på disse linkene! Skal begynne på Atkins imorgen selv, trenger å gå ned 15 kg :-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Har vært inne på mange av disse sidene. Blir litt skeptisk av alt fettet merker jeg! Hva er grunnen til at du har valgt Atkins??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Min erfaring er at Atkins ikke nødvendigvis kan kalles en slankediett, men en generell livsstilendring. Begynner du på atkins er du nesten nødt til å leve på lavkarbo i evig tid, ellers vil kiloene smyge seg på rimelig raskt. Personlig tror jeg på et variert kosthold og holde seg til sunn mat, men du må gjerne gå på lavkarbo for min del. Erfaringsmessig ser jeg at de jeg kjenner som har gått på Atkins har rast ned rimelig fort, men gått opp igjen med en gang de har falt litt smått tilbake i gamle vaner med brød, litt alkohol der og da og slike ting.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Trodde målet ditt var å gå ned mye på kort tid?? Da får du vel heller prøve noe annet hvis du er skeptisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå