Gå til innhold

Atkins, ketolyse ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle virkelig gått ned 10 kg ( kanskje tilogmed 15kg)

Er det noen som har prøvd ketolyse eller Atkins og kan dele litt erfaringer?

 

Jeg er slanking-jomfru og har 0peiling! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært inne på mange av disse sidene. Blir litt skeptisk av alt fettet merker jeg!

Hva er grunnen til at du har valgt Atkins??

 

Skrevet

ble plutselig anonym..

Skrevet

Min erfaring er at Atkins ikke nødvendigvis kan kalles en slankediett, men en generell livsstilendring. Begynner du på atkins er du nesten nødt til å leve på lavkarbo i evig tid, ellers vil kiloene smyge seg på rimelig raskt. Personlig tror jeg på et variert kosthold og holde seg til sunn mat, men du må gjerne gå på lavkarbo for min del. Erfaringsmessig ser jeg at de jeg kjenner som har gått på Atkins har rast ned rimelig fort, men gått opp igjen med en gang de har falt litt smått tilbake i gamle vaner med brød, litt alkohol der og da og slike ting.

 

 

Skrevet

Trodde målet ditt var å gå ned mye på kort tid?? Da får du vel heller prøve noe annet hvis du er skeptisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...