Gå til innhold

September/høstmammaer i Bærum?


-K

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i midten av september, og flytter til Bærum i sommer uten å ha noe nettverk der. Vil gjerne komme i kontakt med andre vordende mødre i området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg har termin 20.september og bor på Høvik i Bærum. Det hadde vært hyggelig med et nettverk m høst-mammer i nærheten:-)

 

Hvor skal du flytte til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig med svar!

Flytter til Gjettum, fra Oslo, så er litt kjent i området, men kjenner få folk der! Kommer til å være der fra august en gang, hadde vært hyggelig å treffes. Jeg har termin 16. september, så vi vil jo starte permisjonen nokså likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg har termin 16. september jeg også, selv om jeg håper lillegutt kommer litt før. Min datter blir nemlig 2 år 20. september... Bor i Lommedalen, men har bodd på både Gjettum og Høvik og det er jo ikke så langt unna. Si fra om dere bestemmer dere for å møtes da.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 24.09 og bor i Bærum, like ved Sandvika. Er innflytter til Bærum og har lite nettverk her, og vil også gjerne møte andre som blir mødre i høst. Er gjerne med på treff:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Jeg har termin 17 oktober og bor rett ved grensen Asker og Bærum. Var på flere Bim treff sist i Asker og da var det også noen fra Bærum. Jeg satte opp et treff 11 august kl 19:00 på intermezzo. Vil dere bli med på det? Tar gjerne et treff i Bærum på dagtid dagtid. Så K hadde satt opp et treff fredag 13 kl 12:00. Er usikker på om den dagen passer helt, men det kan hende at jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei igjen

 

Tidspunktet jeg foreslo på BIM-treff sida var helt tilfedig,skrevet for lenge siden..og i ettertid tenker jeg at dagtid kanskje ikke er tingen siden de fleste jobber vel da.

 

Foreslår en ettermiddag i uka etter, altså den uke som starter med mandag 16. august. F.eks. tirsdag 17. august på en eller annen kafè i Sandvika kl 19.30? Noen som er med?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...