3barns-mamma <3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Er dere fornøyd med den? Og når fikk dere inn hjerte lyden første gang?? Jeg har tenkt å kjøpe en sånn i Morgen da jeg så at de selger den for 299 hos teknikk magasinet
renateda Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 jøss fant du den på tenkikkmagasinet nå? den har de jo sluttet og selge.. har let etter den der i noen mnd nå og de har sluttet å ta den inn,.. har bestillt angelsound fra ebay som kommer om en uke jeg nå Spent
Mellirs ♂ '10 Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg kjøpte den på teknikkmagasinet for 179,- i februar Prøvde den i bilen utenfor, haha Var hele 15 uker da, men fikk bare inn en svak lyd. Senere samme kveld fant jeg ikke noe lyd. Men etter dette har jeg fått inn lyden hver gang jeg har prøvd Den gikk veldig fort tom for batteri forresten. Jeg brukte den veldig lite, og nesten ikke noe etter uke 17, men når jeg skulle prøve i uke 27 var den tom...
3barns-mamma <3 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2010 Ja de har sikkert fått en ny type, men selvfølgelig når jeg ringte i dag så hadde de ikke fått de inn enda og vi reiser på ferie på torsdag. Så typisk .....
janenyg Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 hei=) jeg sendte etter på BABYSHOP4YOU.NET . hadde den i postkassen etter tre fire dager.. er kjempe fornøyd med den. Lykke til=)
MammaTilToTette + spire Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Jeg kjøpte til 179 på teknikkmagasinet i mars/april. Fikk inn hjerteslagene første gang jeg prøvde og da var jeg vel 11 uker på vei... Veldig fornøyd med den,og veldig fornøyd med prisen!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Kjøpte min der og for 149kr i vinter.. Kjempe fornøyd med den.. Bare husk ul-gel til den for og få best mulig lyd av hjerteslaga
pytten Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Kjøpte min for 179kr på teknikmagasinet i februar/mars. Fant hjertelyden for første gang i uke 14 eller 15. Var utrolig godt å høre hjertelyden ettersom svangerskapet ellers var ganske abstrakt, uten symptomer av noe slag. Etter jeg begynte å kjenne spark regelmessig har jeg ikke brukt den noe særlig (fra ca uke 19).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå