Gå til innhold

30 år og forelsket i en 17 åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det høres helt idiotisk ut. Men jeg har da begynt å innlede et forhold til en gutt på 17 år, han blir 18 om et halvt år. Og jeg begynner å bli forelsket og han i meg.

Vet jo at det aldri kan bli noe seriøst imellom oss, men samtidig tenker jeg at jeg kan nyte det som er nå og heller ta det som kommer senere... Kan jo ikke skade noen så lenge vi ønsker det begge to, og det som foregår er kun i mellom oss to, dvs ingen andre som vet om hva vi driver med. VI har ikke hatt sex enda, men koser oss og har det fint sammen.

Burde jeg gi meg nå eller bare nyte det så lenge det varer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolleri, trollera, her troller vi i vei da blir det bra.

Skrevet

Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg anmeldt deg.

Hadde søsteren min på 17 funnet seg en 30 år gammel mann hadde det blitt månelyst herfra og tilbake.

Skrevet

Har dere lyst har dere lov :)

Og hvorfor skal ikke noen vite om noe?

Skrevet

Vel, på en fest igår var det ei på 36 år som harva over kollegaen sin på 22, så... bare sett igang!

Skrevet

Ha ha, da hadde onkel politi fått seg en god latter :P

Skrevet

Nøyaktig hva skulle du anmeldt for?? Det er ikke ulovlig, bare usmakelig.

Skrevet

Anmeldt henne for hva??

Skrevet

Vet kanskje det høres usannsynlig ut, men samme kan det være. Vet jeg ser ung ut for alderen, men ikke såå ung som 17, men blir lett tatt for å være under 25 iallefall. Men har vel bestemt meg for å nyte det nå, og det er faktisk ikke ulovlig det vi gjør. Og er enig at det er annerledes om jeg hadde vært mann og han jente.

HI

Skrevet

Vil ikke at noen skal vite om det fordi det er jo ganske så drøyt da. HI

Skrevet

har du lyst har du lov, har du vett lar du vær!

Skrevet

Trolleri, Trollera

Om det mot formodning ikke er det, kan jeg fortelle at jeg var 17 og samboer med en på 28.

Skrevet

Kan faktisk fortelle at jeg er 31. Og hadde aldri i verden trodd at dette skulle skje, og iallefall ikke at jeg skulle få følelser for denne gutten. Og et offentlig forhold er jo helt uaktuelt og han er jo selvsagt umoden på mange områder. Men skjønner liksom ikke heller hvorfor jeg skal la være å treffe han om begge vil?

HI

Skrevet

Joda, trenger vel ikke reklamere for hele verden før det eventuelt blir ekte følelser, men dere gjør jo ikke noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...