blid frøken :) Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Noen som vet om det blir gjort noe ekstra når barnefar har diabetes? Har forstått at de er veldig nøye med å måle blodsukker de første dagene etter fødselen når mor har det.
Tabitha Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Det er jo fordi det er moren som har født barnet. Hos faren er de opptatt av arvelige sykdommer og ting som kan gi utslag på omsorgsevnen. Diabetes gir vanligvis ikke utslag på omsorgsevnen, men epilepsi er for eksempel litt verre.
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 diabetes type 1 eller 2...type 1 er ikke arvelig, men 2 derimot....min svoger har diabetes, og de tok prøver av nevøen min, men det var kun fordi min søster hadde svangerskapsdiabetes, ikke pga. faren..
lillespire (fire) Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg tror sjansen er veldig liten for att babyen deres skal få diabetes. Jeg og min samboer var på hans halvårige diabetes kontroll, og da spurte vi om dette, og diabeter dama sa att det var så få prosenter sjanse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå