Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Hvordan går det med de kiloene du skulle blit kvitt? Fornøyd med sykehusdietten?
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Hei! HVem er du? JA veldig fornøyd!!! 4 kg forsvat, og borte ble de! Er litt på hugget nå, så lurer litt på en ny runde til uka
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Hehe, jeg er ingen, men har en venninne som gikk på sykehusdietten helt uten resultat, lurte derfor på hvordan dine erfaringen var Mistenker min venninne for å ha jukset veldig da, hehe.. Så bra at du er så fornøyd! Var det en vanskelig uke eller? Ble du lei av suppa?
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Okay ;o) Jeg jukset INGEN TING... Var vankelig i perioder, men 4 kg liksom!!!!! Er verdt litt slit for det! Ble lei av suppa, spesielt til frokost... Men ikke så lei at jeg ikke orker en ny runde! Må bare ha litt mere motivasjon først ;o) Om et par dager er jeg der sikkert! ( Deilig å tilpase dietten slik at biff spisingen blir i helgen!!!! )
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Kan tenke meg det er ganske vanskelig innimellom ja, men litt motiverende at det bare er en uke da, bare å holde ut Å legge biffen til helgen er sikkert både deilig og lurt ja, sikkert enklere å unngå jusk når du kan kose deg med biff da Jeg er veeldig sånn at "det er jo heelg, må ha litt kos".. Det var en kjole til et bryllup du skulle komme deg inn i, var det ikke? Når du målet?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Jo! Var på fest i går, og kjolen satt som et skudd den!!!! Men nå har jeg jo plutelig lyst til å ned bare litt til ;o) he he he Er jo bikini sesong!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Hehe, så bra Pass på at du ikke blir helt avhengig av å gå ned, hehe... Du får ha lykke til videre
duracellmamma Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 Oh My God Liksom : Hva er det du har i suppa som ikke jeg har? Ble rett og slett drittlei etter 2 dager!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Huff, er litt skummelt at det var så effektivt nesten.... Men mannen passer på at det blir noe igjen å ta i! Denne suppa brukte jeg; - 1-2 bokser hermetiske tomater - 3 store purrer eller 1 stor spansk løk - 2 kylling eller kjøttbuljongterninger med vann - 1 pakke mr. Lee nudler (ha gjerne i krydderposen) - 1 bunt stangselleri - 2 bokser grønne bønner eller frosne (franske bønner) - 2 grønne paprika - 0,8 kg gulrøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå