Gå til innhold

Tips for å sette i gang fødsel???? DESPERAT!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd : Sterk mat, rømmegrøt med masse kanel, brystvortestimulering og hyrdestund.. Flere tips? Hva funket for dere som har prøvd? Fortell gjerne litt utfyllende...

Er helt desperat nå :(( (Og jeg VET det ikke er det beste å gjøre sånt selv, men som sagt, er desperat :( )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge over termin er du da?

Skrevet

bringebærekapsler/bringebærbladte

ananas

går raskt opp og ned trapper

stripping"" hos jordmor

akepunktur?

tja.. men mener jo at de er kroppen og ungen som bestemmer dette da, så jeg vet ikke om jeg tror helt på disse rådene jeg.

Skrevet

Bringebærbladkapsler/te hjelper ikke for å modne eller sette i gang fødsel. De styrker og forbereder livmoren på fødselen og tiden etter.

Skrevet

Er "bare" en dag over :( Men klarer ikke mer. Begynner å bli deprimert...

Prøvd bringebærbladkapsler også :(

HI

Skrevet

Puling er det mest effektive du kan gjøre.

Skrevet

Du, jeg vet det høres helt absurd ut... Men PRØV å kose deg med den siste tida. Om 1-2 mnd kommer du til å savne det å være gravid, de gode sparkene osv. Du har jo maks 13 dager igjen, det er ikke lang tid!

Babyen kommer når den er klar, og den driter faktisk i om du er klar. Om du virkelig er så desperat, så prøv lakserolje. Fare for fosterdød, styrtfødsel og morkakeløsning. Men da kommer iallefall ungen ut.

Skrevet

Jeg gikk en lang tur. Gikk veldig fort,nesten så det gjorde vondt. Ett par timer etter jeg kom hjem, begynte fødselen.

Skrevet

Hva vet du om hvorvidt hun vil savne å være gravid?

Skrevet

Her gikk det i vindusvask og 2 laaange turer i skogen:)

Skrevet

Vask hele huset, puss vinduer, gå tur, dra i butikken, spis sterk mat. Funka for meg. Dagen etter at jeg gjorde dette, gikk vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...