Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Har en på 3 å en på 1, har lyst på en sydentur 1 uke men ikke betale 20 tusen liksom.. hva med uspesifisert?? om man fks tar uspesifisert reise fra star tour, da får man vel en av star tour's egene hoteller på d stedet? eller kan man ende opp på andre hoteller? hvis en fam reiser kan man være uheldig å få rom med bare 1 seng da eller??
Rampongi Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 hender vel muligens at reiseoperatør leier rom på andre hoteller i travle perioder. Ved uspesifisert kan dere ende opp feks midt i byen, uten basseng og flere km til strand med fellesdusj og do i gangen, ingen måltider og lite service. Men det står forklart på resieoperatør sine sider hva som menes med uspesifisert hos akkurat dem..
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Man kan havne på alle typer hoteller både fine og grusomme. Men jeg har hørt at de som reiser uspesiefeisert med barn prioriteres til de bedre hotellene. Men om det er sant vet jeg ikke. Man kan også risikere å måtte bytte hotell underveis..
Rampongi Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Her er jo noen av "kriteriene" for uspesifisert hos startour: * Uspesifisert innkvartering for maks 3 personer * Hotell av enkel standard * Ikke garanti for privat dusj/wc * Innkvartering kan skje hvor som helst på destinasjonen, også i områder som ikke er presentert i Star Tours program * Man må påregne å dele rom eller leilighet med andre reisende
Fisk med CV Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Reiser dere uspesifisert blir dere plassert der det er ledig plass, dere kan alltids betale for oppgradering når dere kommer frem dersom dere er misfornøyde med hotellet så fremt det er ledig plass på andre hoteller. Midt i fellesferien kan utvalget være begrenset, de populære hotellene fylles opp først. Jeg har reist uspesifisert mange ganger og det har alltid gått greit, men det spørs jo litt hvilke forventninger du har og hvor kravstore barn du har. Midt på sommeren kan det være varmt i sydenland, og å bli plassert på et hotell uten basseng og aircondition kan være et mareritt for noen. Har du sjekket muligheten for å booke flybillett med rytefly og leie leilighet privat en uke på finn? Det kommer ofte rimeligere ut.
Marbella Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 De kan kun garantere max 3 personer på uspesifisert og alle betaler samme pris, fikk jeg beskjed om når vi reiste i fjord. Jeg reiste med to barn! Gå inn på finn.no, der ligger det endel billige spesifiserte reiser. Vi har vært veldig heldig med uspes, men det er jo kipt og havne på 2 stjerners party hotell. Tror ikke barnefam blir prioritert i høysesong er mye booket allerede og mye dårlig igjen, jeg har best erfaring med uspes utenfor høysesong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå