AnneKristin&gullet i magen Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Min 2, 5 år gamle gutt er midt i den fine trass alderen.. i dag fikk han tilsnakk og det tålte han ikke... hylte at han ville til bestemor! Jeg ble så lei meg, følte meg som verdens dårligste mor.. vil ikke at han skal synes at det er så fælt å være hjemme at han vil bort.. er dette sånn som en liten gutt bare sier, eller legger han mye i det? han var overtrøtt og hyper og måtte roes ned, og da tåler han ikke å bli irettesatt... er jeg overfølsom, skal jeg bare tåle at han gjerne vil til andre enn oss?
~sjiraff~ Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Du skal få det kjipt de neste 15 årene om du tar deg for nær av sånne kommentarer.
lille sprelle Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Den der tror jeg bare du skal ignorere! Klart besteforeldre er mye bedre enn oss! De har jo muligheten til å vie sin fulle oppmerksomhet til den håpefulle, samt skjemme dem bort - hehe
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Ja, jeg synes nok du er hårsår. Må nok utvikle litt tykkere hud, hvis dette er tålegrensen din
BlåBlå Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Hehe, må le litt. JA du er hårsår. Det hender til stadighet at gutta vil flytte ut - men det er bare sundt. Vi skal sette grenser og tørre å bli upopulære. Det er en viktig foreldrejobb.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 8-åringen her har kommet med flyttetrusselen i mange år han, men han bor her fortsatt! Så tror ikke du skal ta dette så tungt nei Er bare deres måte å si ifra på!
AnneKristin&gullet i magen Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2010 hehe.. ok folkens, takk for tilbakemelding! Godt å høre at alt er som det skal da!!! :-)
ifie Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Det er selvfølgelig ikke gøy, men du får nok høre det fler ganger - om du ikke gir etter og lar ungen styre livene deres Jeg tror nok det er normalt og bli litt skuffet eller lei seg de første gangene, men det går nok over så lenge du vet at det du gjør er rett
Hufsla Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 dette er helt normal oppførsel. I denne situasjonen var det kunne saken som telte for han, han hadde ikke tatt noen helhetsvurdering av deg kontra bestemor. Han vil ikke bytte deg ut, men som liten gutt er det ikke alltid like lett å forstå hvorfor man ikke kan gjøre som man vil.
AnneKristin&gullet i magen Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2010 takk for svar snille dere... :-) har vært en lang og hektisk dag, så godt å høre at dette er normalt og at gutten min sier ting som en 2,5 åring skal si :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå