Gå til innhold

Dere som har barn med uansvarlige/vanskelige menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de alltid vært sånn, eller har det blitt sånn etter at det ble slutt? Mannen min og jeg har nylig gått fra hverandre og jeg er så redd for at det skal utvikle seg sånn at jeg blir engstelig for å sende barna dit. Har egentlig ingen grunn til å tenke sånn, men leser så mye rart her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble det sånn etter at det ble slutt. Han var egentlig rolig og i grunn flink med barnet vårt ( de få gangene han faktisk gadd). Nå er det besøksforbud, politi og trusler. Så håper for din skyld at mannen din klarer og oppføre seg, og at dere klarer å samarbeide, for det er ikke akkurat veldig moro.. =/

Skrevet

Nei, han hadde barn fra før...jeg kunne ikke vite at det skulle bli slik... men han er ikke nødvendigvis vanskelig/uansvarlig - det toppet seg for han, ble for mye (han er depp..) så han evner ikke å forholde seg til datteren sin akkurat nå, men nå har vi i alle fall en positiv dialog - mest fordi jeg ikke "peser" med noe... Det kommer til å bli bra, og alt ordner seg til det beste (til slutt - uansett om det blir slik eller slik).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...