Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg veier pr nå 150 kg ca. Jeg har helt siden 13 årsalderen slitt med vond lukt fra underlivet. Det er ikke bakteriell vaginose, men det stinker fisk omtrent bare 2-3 timer etter jeg har dusja. Har det sammenheng med at overvektige svetter mer der nede? Jeg er ekstremt nøye på hygiene, og har alltid vært det. Allikevel blir jeg ikke kvitt dette og det er fryktelig pinlig for meg..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er ikke overvektig, men har i perioder samme problem (ikke bakteriell vaginose, men vond lukt likevel). Noen som har noen forslag til hva det kan være og hva vi kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Å være ekstremt nøye på hygienen i underlivet er sjelden bra.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 HI her, jeg vasker meg hver morgen med intimsåpe og bare klut og vann på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 hva med lactal og melkesyre stikkpiller, prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 HI her, Lactal og Vivag melkesyrekapsler er prøvd ja.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Helt sikker på at det ikke er bakteriell vaginose?? Jeg hadde testet meg igjen! Man får ikke fiske lukt av underlivet når man har normal hygiene, med mindre det er bv. Det med at du er overvektig har ikke noe med lukten i underlivet ditt å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 råtten lukt = infeksjon av et eller annet slag søtlig lukt= kan være relatert til overvekten ( mye sukker i kroppen kan gi kroppvæskene søtlig lukt) fiskelukt = BV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå