Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 hva med ungene? sover de med åpen dør? Hos oss sover alle med åpen soveromsdør. Jeg liker det best sånn, liker å høre ungene om de våkner, derav er dørene mellom åpen. Jeg får også hetta om dørene er lukket igjen. Har hendt jeg har lukket eldstes dør igjen, men han liker heller ikke det, må ha den åpen. Nå sover heldigvis ungene såpass tungt at sengekos om kvelden med åpne dører er ingen problem.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Hvis vi har døra åpen, blir ikke soverommet kaldt, så derfor må vi ha den igjen. Gutten vår har også døra igjen. Men vi bor i et gammelt hus med skap innfelt i veggen, så vi "deler" skap med gutten vegg i vegg :-) Umulig å ikke høre ham om det skulle være noe.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Off, nei, jeg synes det er skummelt når døren er åpen jeg. Blir liggende å se ut i gangen, livredd for at jeg skal se noe der ute.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Ungene har døren åpen, og vi har vår på gløtt. Bor vegg i vegg, så vi hører om de våkner.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Åpne dører. Et sabla styr i vinter, fikk sikkert tusen kr ekstra i strøm pga at varmekablene i gangen fyrte som bare det pga jeg ville ha det kaldt på soverommet. Jeg får også fnatt av det lille lysglimtet i dørsprekken. Men klarer ikke lukke nei. Sover med propper pga snorking, og da er jeg redd for ikke å høre ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå