Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt besøk i går og de var med å hjalp oss med å male huset. Det eneste problemet er at det ble sinnsykt mye søl. De har sølt på de nylagte hellene, fordi de ikke gadd brette ned plastikken vi hadde lagt oppå. De har fått malingsflekker på alle utestolene(plastikk, de er ikke allverdens dyre, men kjedelig for det). Dette pga at de "trodde" de var rene. Jeg kjenner at jeg blir sur, og utakknemlig!! For nå må jeg styre å prøve å få det vekk. Det værste er at jeg lå på alle fire i 1 time og vaska hellene med White sprite, mens de var trette og gikk og satte seg og såg på. Og ikke et unnskyld, heller, det virker ikke som de forstår at jeg ble utrolig lei meg.

Føler meg så utrolig utakknemlig. Vil ikke ha medlidenhet, bare at noen sier at jeg ikke er dust som føler som jeg føler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrapa stuevinduene i flere timer etter at en snill svigermor hadde hjulpet meg med å male. Der og da var jeg drit sur og bannet hjelpen opp og ned i mente. Men etter å ha fått det hele på avstand så har hun jo vært til stor hjelp. Brukte jo mye mindre tid på å skrape vinduene frie for manling enn hva jeg ville brukt på å male de selv.

Utrolig kjipt da hjelpen ikke gjør en ordentlig jobb. Men samtidig burde kanskje dere ha dekket til litt bedre før de begynte?

Skrevet

Mye bedre å ha gjort "sølet" selv ja!! Trur ej hadde passet max på, om jeg hjalp noen med maling, spesiellt der det ikke forsvinner... F.eks på gress..

Skrevet

Utakknemlig? hmmm,Nei igrunn ikke... Men du må være glad for at dem "prøvde" å hjelpe deg da.... Men jeg hadde reagert akkurat som deg... Dem kunne ha prøvd litt bedre,hjulpet deg med å fjerne det,og sagt unnskyld så absolutt!!!

Jeg hadde sagt som det var at dem kunne takket NEI til å hjelpe når dem ikke klarte å gjøre det bedre og atpåtil ikke hjelpe med å rengjøre etter seg selv...

Skrevet

Vi(jeg og mannen) hadde snakka mye om at vi ikke skulle male der ved hellene, men de insisterte, og ble nesten sure når vi sa at det kunne vi ta. Og så bare satte de i gang. Jeg kommanderte mannen til å hente plastikk, og vi la det skikkelig til, men når de var 3 stk som malte der, og som ikke gadd bry seg om å legge plastikken ned igjen når den "bula" litt, så ble det slik.

Det kjedelige er at dette skjedde på slutten, de holdt på kanskje 30 minutt, altså 1,5 time iom at de var 3 stk, så får jeg faktisk mer arbeid etterpå enn 1,5 time å fjerne det. Det er jo derfor det er ekstra ergerlig.

Skrevet

Nå maler jeg for livet, har hørt rykter om at de vil hjelpe oss i ferien sin, så jeg maler for å bli ferdig, slik at jeg med god samvittighet kan si nei takk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...