Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Thor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig, vakkert, vent og sterkt!

Skrevet

Jeg synes det blir lite og stusselig uten h jeg da. Fint navn

Skrevet

Et realt og solid navn. Ville skrevet Tor.

Skrevet

Det er den engelske måten å skrive navnet til Guden Tor på. Finere uten h.

Skrevet

Vet bare en som het/heter Thor.

 

Det var en jeg gikk i barnehage med, som kastet opp over hele barnehagen en dag, slik at to av personalet knakk hver sin fot!

 

Fra da av ble jeg skremt av Thor.

Skrevet

Hæææ??? Hehe...for en historie

Skrevet

Veldig fint navn, men ville droppe h.

Skrevet

Når du sier Thor, tenker jeg på den ene satelitten man skal sikte inn parabolen på...

Skrevet

Hehe, er vel en grunn til at jeg husker noe såå langt bak i tid:P

Skikkelig movie-moment, men det er, dessverre for personalet, helt sant.. Huff.

Skrevet

Da tenker jeg at det ligger en voksen mann i vogna.

Skrevet

her heter både mann og sønn Thor (begge har ett navn i tillegg til Thor da). oppkalt etter min manns bestefar. Stødig navn synes jo jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...