Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Jeg synes det blir lite og stusselig uten h jeg da. Fint navn
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Det er den engelske måten å skrive navnet til Guden Tor på. Finere uten h.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Vet bare en som het/heter Thor. Det var en jeg gikk i barnehage med, som kastet opp over hele barnehagen en dag, slik at to av personalet knakk hver sin fot! Fra da av ble jeg skremt av Thor.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Når du sier Thor, tenker jeg på den ene satelitten man skal sikte inn parabolen på...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #11 Skrevet 27. juni 2010 Hehe, er vel en grunn til at jeg husker noe såå langt bak i tid:P Skikkelig movie-moment, men det er, dessverre for personalet, helt sant.. Huff.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #12 Skrevet 27. juni 2010 Da tenker jeg at det ligger en voksen mann i vogna.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #13 Skrevet 27. juni 2010 her heter både mann og sønn Thor (begge har ett navn i tillegg til Thor da). oppkalt etter min manns bestefar. Stødig navn synes jo jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå