Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg fikk satt inn hormonspiral for nesten to uker siden og har vaert kvalm og utrolig troett siden. Er det normalt og noe som evt gaar over? Hvis det fortsetter slik, tror jeg nok den skal ut snart... Hvis noen har erfaringer de vil dele, er jeg veldig takknemlig!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg tok den ut igjen, hadde så smerter at jeg ble sykemeldt. Bare plager og smerter, jævlig!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Men,- e bivirkningene du har er normale. de bør gå over i løpet av en måned etter du har satt den inn.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Jeg tok den også ut igjen pga noen sinnsyke smerter:/
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Jeg kjente minimalt med kvalme etter innsettingen. Egentlig ikke kjent stort i det hele tatt etterpå. Smøblødde de første 3 mnd, men det ga seg og har hatt en kveld med en ganske "kraftig" blødning etterpå. Ellers nada! Veldig fornøyd. Jeg vil tro dette går over, men om du synes det er for ille, er det jo bare å ta den ut igjen
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Takk skal dere ha. Faar gi det litt mer tid og se hva jeg gjoer etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå