Gå til innhold

Hvordan kjøkken har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener leverandør,farge på skaper,bare underskap,hyller,takhøye skap,høyglans,dører uten håndtak osv.

Og er du fornøyd? Hva vil du evnt ha annerledes neste gang du skal oppgradere/bytte?

Vi har et ikea Ståt kjøkken som jeg har lyst til å gjøre noe med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et kjøkken i heltre eik, benkeplata er også heltre eik. Vet ikke hvilken leverandør for det satt i huset da vi kjøpte det..

Da vi kjøpte for 6 år siden skiftet vi til litt mer moderne håndak og slipte ned benkeplaten og lakkerte den på nytt.

Er egentlig fornøyd, det er et tidløst kjøkken som holder det godt. Er veldig fornøyd med at vi har masse skuffer og god skapplass.

Vi kommer til å bytte ut kjøkkenet når økonomien tillater det siden det begynner bli gammelt, det jeg da vil gjøre anderledes er at jeg vil ha overskapene helt opp til taket, og kanskje ha en lys farge. Vi har eik på gulvet, og med benkeplate i eik kunne det være fint med en lys innredning. Vil ha innebygde hvitevarer og gjerne to stekeovner, minst en av dem i "riktig" høyde så en slipper bøye seg ned for å hente ut steika ;)

Skrevet

Ja det med stekovn i høyskap har jeg lyst på også,men hos oss tror jeg det er vanskelig å få plass til det.Mange vinduer og lite benkplass. Men vurderer å sette opp liggende skap over det ene dobble vinduet og evnt spotter under.Bare litt redd det skal virke for ruvende på et ellers lite kjøkken. Vi har også eik benkplate og eik gulv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...