Gjest Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Noen som har sånn? Det er vel plass til to barn i de fleste av dem har jeg skjønt, men hvor store bør barna være? Går det an å feste et bilsete inn for mindre barn?
lille sprelle Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Det er helt ypperlig! Jeg tror noen har et sånt spedbarnsinnlegg, men det kan være greit å vente litt tenker jeg. Vi puttet inn spedbarnsinnlegget (den rundt hodet) fra maxikosien i selene i sykkeltralla (hun hadde da sluttet å bruke det i setet) for bedre støtte av hodet. Det er ikke mulig å legge ryggen helt ned i noen av dem tror jeg. Vi har en nordic cab som også kan være pulk og vogn (og bagasjetralle om du vil). Snuppa er nå 2 år og stortrives inni der enten vi sykler eller går på ski. Det er absolutt verdt kjøpet. Vi kjøpte en utstillingsmodell i sverige og har ikke angret et sekund. På ferie er det den eneste vogna vi har med.
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Takk for svar. Hvor stor var datteren din da hun begynte å sitte der? Er det noen aldersgrense? Tror du det er plass til en lang 4 åring? Jeg har en på 7 mnd som ikke sitter uten støtte enda og en 4 åring..
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 den vi har er maksvekta 100pund (ca 45kg), så kjemer an på vekta til ungen;) Og så kan det kanskje bli trangt om det er ein lang unge, men trur ikkje det er noko problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå