Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Har lenge sneket seg inn i min seng etter å ha lagt seg i sin egen. Men nok var nok,fått beskjed om å sove i sin egen seng, men hører ikke etter, så i dag låste jeg soverommet mitt. Prøvde å snike seg fra sitt rom til mitt (jeg sitter i stua), og ble mildt sagt sur da rommet mitt var låst. Hylte som man skulle tro jeg hadde slått ham. Gikk ut i gangen, og fulgte ham rolig inn i sin egen seng, og forklarte at nå er han blitt stor gutt og skal sove i sin egen seng. Hylte da av all lungekraft "Ikke glad i deg mamma, vil ha ny mamma" Lirr fælt, men han må lære seg å sove i egen seng. (2år og 3mnd) Kommer også til å følge ham tilbake om han kommer på mitt rom etter jeg har lagt meg. Så regner ikke med allverdens søvn i natt nei.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 og jaggu sovna han ikke før det var gått en time, nesten som jeg føler det gikk for enkelt...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 så bra. Flinke gutten. Det går nok fint skal du se.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Hehe Litt søtt da Bra det gikk så enkelt! Håper det forsetter å gå så bra! Gjør nok det bare du står på ditt
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 forberedet meg egentig på å bli høvla ned av DiB/BiM damene for at han har sovet i min seng. Men har sin grunn. Flytta fra pappaen for fire mnd siden, og har da i en overgangsperiode latt han få bestemme litt selv for å lette overgangen, og tilslutt var jeg så vandt å ha han der =P
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Herlig med foreldre som sier en ting, og faktisk følger opp!!! Han skjønte at du mente business, og da nytter det ikke å kødde med mor... Han kommer sikkert til å prøve seg igjen... stå på ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå