Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 jeg vil så gjerne.. han hopper alltid av i svingen, men hva hvis jeg runker han, får sæden i hånda og selv fører det oppi med fingrene. Kan det gå eller?? Desperat her!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Eh...er du blond inni hodet ditt kanskje??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Ønsket hans om flere barn kan ikke være så inderlig sterkt, om han kjører på med å hoppe av i svingen... Sett deg oppå han og kjør på, trekk deg tilbake litt for seint hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Hvis det er din eneste mulighet ville jeg forsøkt det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Datteren min på 8 er unnfanget med hopp av i svingen og p-piller.. Men, så lenge han ikke vil ha fler barn synes jeg det er dårlig gjort av deg å lure han!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 selvfølgelig går det kjempefint. Du får også en herlig følelse av dårlig samvittighet også om du faktisk har noe mellom ørene! Glad jeg ikke er mannen din!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 eeeh, og hvorfor skal jeg være det? Kan jeg ikke bare få svar på det jeg spør om da?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 MEN.. det jeg lurer på er om det funker? om sædcellene kommer opp dit med hjelp av bare mine egne fingrer
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 Fordi du faktisk vurderer å narre mannen din på den måten. Er ikke mye som surrer mellom øra da, tenker nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Hva med å suge ham, beholde sæden i munnen, spurte raskt til badet, få sæden ned i en steril plastpose - legge den i fryseren. Og når du har tid, og mannen ikke er hjemme, kjøpe ei slik svær sprøyte på apoteket, fylle den med sæd og kjøre det oppi. Dessuten er å hoppe av i svingen ingen sikker prevensjon da det alltid kommer ut litt sæd før det går for dem også. Som unnskyldning - i tilfelle han lurer på hvordan du kunne bli gravid.....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #11 Skrevet 27. juni 2010 nei, det tror jeg ikke går ann. Men legger vekt på tror her siden jeg egentlig ikke vet.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #13 Skrevet 30. juni 2010 Sædceller dør visstnok ganske raskt "i frisk luft". Ta det helt med ro, med "hopp-av-i-svingen" metoden blir du nok gravid før eller siden ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå