Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 For 14 dager siden hadde jeg eggløsning, noe jeg merket veldig godt.. Så kom plutselig mensen etter 7 dager, men ikke på ordentlig, bare litt blod i to dager før den stoppet.. Har masse mensmurringer i magen, det stikker litt og føles så rart.. Har tatt en graviditetstest(på fredag), men den var negativ.. Tror dere jeg muligens kan være gravid selv om testen var negativ, og at blødningen jeg hadde kan ha vært en festeblødning? Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Opplevd det samme. Var 100 % ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Er du sikker på at du hadde eggløsning? Blør man i syklusen har det ofte med manglende eggløsning å gjøre. Men jeg har blødd slik som du beskriver og vært gravid, men de fgleste gangene jeg har blødd slik har det vært pga manglende eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Åkei. Kan man være noe annet enn 100% gravid/ikke gravid da?? HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Festeblødning er et fenomen man bare finner her inne.....
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Aldri blødd sånn før, og jo jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning, i alle fall i følge testen. Sex hadde vi også..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Javel, merkelig at en av tre kvinner opplever en festeblødning da.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Javel. Da vet du antall kvinner her inne, da. En av tre. Men det finnes ikke flergangsgravide som påberoper seg slikt sprøyt, bare så du vet det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har barn fra før, aldri opplevd det før, og vet jo fortsatt ikke om det er tilfelle denne gangen heller, men hvorfor avskrive det som sprøyt kun fordi du ikke har opplevd det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå