vannhull Eli Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 inne og blitt kjent med oss på bloggen vår? Vi er med i finalen til Postbankens Boligdrøm 2010 - hvor vi kan vinne 250 000kr. Men da må vi ha DIN hjelp! Fra og med i natt 00.00 kan du stemme en gang per dag per e-post adresse. Og du som stemmer er også med i trekningen av 9.999 skattefrie kroner. http://vannhull.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Gud, er det dette som skal avløse Lano-maset nå??
vannhull Eli Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2010 Kan nok satse på det I vårt "forsvar" er det bare 40 finalister i Boligdrømmen mot mangetusen Lanounger - men du står selvfølgelig helt fritt til å la være å åpne mine innlegg og la være å stemme! Fritt valg, altså
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Skjønte dessverre ikke av overskriften din at dette var et "tiggeinnlegg", da jeg ikke er spesielt synsk av meg.... Jeg kommer ikke til å stemme, men lykke til !
vannhull Eli Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2010 Skal prøve å være litt mer presis i overskriften neste gang - så du slipper å bruke tid på å åpne innlegg du egentlig ikke ville lese Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå