Gå til innhold

huff huff og atter huff... (langt men håper du orker å lese)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg starter bare med huff!!! jeg er stemor til en gutt på snart 8. som har i mine og min manns øye verdens verste mor. hun har han kun annenhver helg og har fått en gutt til i ettertid som nå er 1 år blitt.for hver helg hun har hatt han har det kommet masemeldinger fra tidlig på morgenen om når vi kommer å henter han for hun er sliten. hun har sagt ifra at hun har nok med den nye ungen.må legge til der at han er ikke veldig krevende vet jeg..ikke kolikk eller noe sånn

har egentlig hatt ett godt forhold til biomor frem til for noen dager siden da det klikket for mannen min.

i følge med at han er hos biomor sin så sjelden spurte vi henne om hun hadde lyst å ha han i 3 uker i sommer.

det visste ho ikke om passet da hun skulle på festetur i sommer.. en dag kommer meldingen der det står at hun ikke kunne ha han. da blir mannen min så skuffet at han skriver tilbake at hun ikke bryr seg om han og ikke er glad i han..

har hendt at stesønnen min har spurt om å få komme til mamma noen timer innimellom utenom og om vi har ringt da og spurt har det for henne vært mye om å men.. og da får vi tilbake fra henne at hun ikke vil hjelpe oss noe mer utenom de faste helgene. HJELPE OSS det er sønnen hennes som spør om å få komme til ho..

også skrev da mannen min tilbake til ho at hun har vel ikke hjulpet oss en dritt vi har måttet kjøpe med mat og sånn til han når han skulle til mor si og vi har kjøpt tannbørste og tannkrem når han skulle til mor si som han skulle ha der.. hun har flyttet til forskjellige plasser oftere enn jeg har tær og fingre totalt.stesønnen min får oppfølgning av PPT og hun har ikke møtt opp til ett eneste møte der tiltross for at vi har tilbudt ho å kjøre ho. læreren på skolen hannes spurte etter ho når jeg var på utviklingssamtale..på 2 år har fortsatt ikke læreren til stesønnen min hilst på biomor.vi har også hver gang i 7 år nå både bringet han til henne og hentet han når vi skal ha han igjen. uten å få noe så mye som bensinpenger av hun engang. nå er det nok også. vi har nå sagt at fra nå av må hun hente han når hun skal ha han og vi hente han når helga er over. min mann jobber mye og jeg må ofte ta han med til tannlege,lege, etc. han går også på ishockeyskole og mannen min sa klart ifra at hun må bringe han dit i hennes helger, men det ville hun ikke for det var noe tull vi hadde satt igang med..

vi kjøper alle bursdagsgavene når han skal i bursdag.. kort sagt, hun bidrar ikke med NOENTING.og jeg og mannen min har vært sammen nå i 7 år og brått kommer biomor med at jeg ikke skal få ha noe med stesønn å gjøre... noe i mine øyne skyldes nok sjalusi.. siden vi har nå egeteid hus god økonomi, godt familieforhold... mens hun har nå flyttet igjen,(til sin mor) har ingen fast partner, veldig dårlig økonomi.

men den det hele går ut over er stesønnen min. han har også en bred sykehistorie og er nå også under utredning for oppmerksomhetsvansker. han har astma og allergi. så han krever mye..han sliter mye på skolen og henger langt etter de andre. og har ett fryktelig kort tidsminne.

vet ikke helt hva jeg vil med dette.. få ut litt irritasjon og sinne muligens og håper å få noen gode trøstende ord tilbake.

skal hente stesønnen om 1 time og gruer meg veldig . ta med meg mamma for er redd hun skal slenge masse dritt i trynet på meg..

dette ble fryktelig langt men håper du orket å lese.. og evt takk for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars gutt.

Jeg skjønner godt at du er vannvittig frustrert. Håper virkelig at du og mannen din klarer å være gode foreldre for gutten.

Skrevet

Vil bare gi deg en god klem! Høres ikke ut som en god situasjon, nei. Vet ikke hva jeg kan si som kunne være til hjelp, men vil at du skal vite at noen sender deg varme tanker.

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...