Gå til innhold

Dette med to barn vs tre barn,,,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at de fleste plasser er det ofte pakketilbud til to voksne og to barn.

Får man benyttet seg av disse tilbudene når man har tre barn ved å betale litt ekstra eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen steder, men jevnt over er alle familiepakker tilpasset familier på fire. Sist vi reiste til Syden betalte vi mer for tredje barnet enn for de voksne, hotellrom blir uforholdsmessig dyrere og mye, mye annet.

 

Men men, det går jo greit nå som barna er såpass små. Om noen år må vi betale fire voksenbiletter :-0

Skrevet

Hmm,ja det hadde jeg ikke tenkt på at det blir voksenbilletter etterhvert :-) Men det ordner seg vel også på ett vis :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...