NyttNick Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Ser at de fleste plasser er det ofte pakketilbud til to voksne og to barn. Får man benyttet seg av disse tilbudene når man har tre barn ved å betale litt ekstra eller?
-Hengebuksvinet- Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Noen steder, men jevnt over er alle familiepakker tilpasset familier på fire. Sist vi reiste til Syden betalte vi mer for tredje barnet enn for de voksne, hotellrom blir uforholdsmessig dyrere og mye, mye annet. Men men, det går jo greit nå som barna er såpass små. Om noen år må vi betale fire voksenbiletter :-0
NyttNick Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2010 Hmm,ja det hadde jeg ikke tenkt på at det blir voksenbilletter etterhvert :-) Men det ordner seg vel også på ett vis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå