Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Er nå offisielt på jakt etter en annen leilighet, betaler ikke 7500 i mnd for dette dritte her.. Huseier har i over to mnd lovet å ordne dusjkabinettet mitt, og lyset på badet. Og i dag ramla hele dusjkabinettet ned over ungene som bada. Ikke er de hjemme, og ikke tar de tlf. Har undertrykk i leiligheten, og vannlåsene popper med jevne mellomrom. Lovet lenge å sette inn en ekstra ventil i gangen, for å utligne trykket. Fire mnd, ingenting skjedd. Plus mye annet plukk. LEI,SINT, ja..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 kjøp deg en liten leilighet, å betal 7500 til deg selv i måneden i stedet for til andre. Jeg kjøpte meg leilighet med en gang jeg flyttet hjemmefra, og det har jeg aldri angret på.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 i påvente av bhg plass og jobb lever jeg på OS og annen trygd, så ikke låneverdig =(
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 ok:( dumt. Håper du finner deg noe annet da. Du kan jo ikkebo slik når huseierne ikke ordner det som er ødelagt. gikk det bra med barnet ditt som fikk dusjkabinettet over seg da?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 det gikk heldigvis bra. Fikk det over ryggen, så blir nok kanskje litt gul og blå, men ikke vondt (spurt sikkert tredve ganger nå, fått nei alle tredve) Eneste problemet er at det nesten ikke er en leilighet å oppdrive
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 så hvist der er noen som vet om en treroms i bergen til 7500, gode bussforbindelser, og MAX 15min buss til danmarksplass. si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå