Gå til innhold

registrering av timer -adeccos websider HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke opp noen Lagre eller lagre og send knapp så jeg får ikke registrert hva jeg har jobbet.

På kundesupport sier de at adeccoweb ikke er tilpasset visse datasystemer og da vil enkelte funksjoner ikke vises på deres sider. For meg så gjelder da dette at lagre-knappen ikke kommer frem. For at jeg skalkunne få frem denne funksjonen så må jeg åpne for cockies, åpne brannmuren o.l. De tar ingen ansvar for hva som kan skjer med min PC når jeg gjør dette.

Jeg er ikke interessert i å få virus på egen PC og har lite lyst til å fjerne brannmur og åpne for coockies, så hva gjør jeg??????

 

Hva for et system er det Adecco har? Latterlig....

 

Noen som kan hjelpe, som har vært borti det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...