Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Ta imot en ball hvis du triller den til h*n?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Fint for deg og dumt for han.. Men kan han ta imot en ball? HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Er det dumt for en baby at han kan gå ? Og er det fint for mor ? Why?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Fint for mor, så hun kan skryte av super-babyen sin til barselgruppa og andre. Dumt for han, fordi han mest sannsynlig blir plaget med ryggen i voksen alder. HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Hahaha.. for et ekkelt menneske du må være, hvis det viktigste for deg er å skryte til andre mødre. Hva med å bare være stolt av ditt eget barn, og forstå at alle barn lærer i ulikt tempo. Og en baby får ikke problemer med ryggen fordi han kan gå tidlig nei.
Gjest Tale30 Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Det er svært sjelden at en baby på 6 mnd har god nok kjernemuskulatur til å kunne gå uten at det blir belastning for ryggen. Det var i alle fall det fysioterapeut sa til en mor i barselgruppen vår. Men jeg har bare hørt det fra EN fysioterapeut, så jeg er ingen ekspert. Jenta vår kunne ta imot ballen, men ikke trille den tilbake, så hun forsto ikke helt samspillet da hun var 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Min 6mnd's tass har allerede lest triologien til Tolkien han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå