Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Når dere er på stranda eller i parken eller en skikkelig pen mamma henter ungen sin på skolen ? Hater dere henne da? Eller bryr dere dere ikke ?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Heh, vakre mennesker har aldri gjort meg noe vondt, så nei.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg glaner nok litt stygt. Temker hun bare bryr seg om utseende, Eller kanskje jeg faktisk blir litt sjalu ja, litt sur.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Pene damer har aldri vært noe trussel...det er værre med de som ikke er så pene som gjør alt de kan for å friste mannen min...jævla kjærringer!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Det har seg sånn at jeg har 4 venninner som er pen og har barn. 1 av de er bare god og snill, og vi er kjempegode venner. Så, jeg er ikke sjalu på henne. De 3 andre, vel... Jeg vil vel ikke kalle de venninner, selvom vi snakker når vi sees. de 3 fester hele tiden og får seg ligg histen og pisten. De spiller på utseende sitt, og gjør "alt" for å se bra ut. Da tenker jeg helt ærlig at jeg heller kan se ordinær ut, og heller ha ett strukturert og herlig liv - sånn jeg vil ha det. Ironisk nok er de 3 alle alenemødre. (Jeg er 20, og venninnene mine er ca det de også, forresten)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Å hate et vilt fremmed menneske pga utseendet er helt sykt. Hvis du helt seriøst hater noen på det magre grunnlaget, trenger du faktisk hjelp. Jeg antar du ikke mener det så bokstavelig, det blir jo helt såpeopera. Nå som jeg er ekstremt høygravid og har lagt på meg 30 fuckings kg, skjer det oftere og oftere at jeg misunner de slanke, pene mammaene rundt omkring ja. Men trøster meg med at jeg skal joine de om noen mndr :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er pen. Jeg føler stygge blikk når jeg henter ungene mine. Har aldri prøvd meg på noen sin mann , men DE tror nok at jeg er SLIK. Derfor de hater i skjul
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 Nei det blir jeg ikke. Men jeg blir derimot sur av å se at det er så mange stygge damer rundt meg. Ofte gidder de ikke prøve LITT engang for å ta seg noe bedre ut. Søta
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Det er jammen meg sant Altfor mange stygge damer ute å går.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #11 Skrevet 27. juni 2010 Har ei venninne som ikke ser ut som om hun har født. Helt nydelig mage og kropp generelt. Hun er i slutten av tyveårene, så det stikker litt for jeg er 19 og har alt av strekkmerker og daumage. Men hun synes jeg er pen, så da går det bra nå¨r hun smører meg litt med gode ord. Er mange ting hun ikke liker med seg selv, og jeg har mitt jeg ikke liker med meg selv. Må bare lære meg å like meg selv!
Miss Honey Skrevet 27. juni 2010 #12 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er en pen mamma selv så jeg blir ikke sjalu på andre :) Ser heller bittelitt (BITTELITT!!) ned på de som ikke tenker på kosthold og trening når de blir gravide, legger på seg masse og skylder på graviditeten. Og etterpå sutrer over "babyfettet" som de aldri blir kvitt..
Hopptetussa90 Skrevet 27. juni 2010 #13 Skrevet 27. juni 2010 Jeg må rett og slett bare signere alt du har skrevet majamia. Det er viktig å ta vare på seg selv. Jeg ser pen ut, og får det stadig bekreftet av glanende menn og de sure kjerringene deres. Får alltid stygge blikk av damer. Merkelig det der.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #14 Skrevet 27. juni 2010 Issda.. om man er sjalu på pene damer/mødre, så får man vel heller bare ta tak i seg selv da, og gjøre noe med eget utseende.. Trimme litt, får bort bebimagen.. kle seg litt ok, ordne håret.. kanskje litt sminke.. så ser man nok bare ut selv også Syns selv at jeg er en pen mamma Og det synes kjæresten min også.. det holder for meg!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #15 Skrevet 27. juni 2010 Jeg la ikke på meg noenting i første svangerskap, og i andre svangerskap la jeg på meg det babyen og vannet, morkaka veide, kanskje en 6-7 kg. Jeg har ingen strekkmerker, og det er jeg svært takknemlig for. Min mann synest at jeg er fin, han sier det ofte. Han ser på meg med kjærlige blikk, og med lyst i blikket og synest virkelig jeg er flottisen. Når jeg er på henting i barnehagen, eller andre steder der er mødre og barn ser jeg ofte vakre kvinner, mye flottere og fjongere enn meg. Jeg ser verken opp til dem, eller ned på dem. Jeg misunner dem ikke, og er ikke sjalu på dem. Jeg har det fint med meg selv, min mann og mine barn, vårt hjem og vårt liv. Det jeg skulle likt å ha mere av var penger, men kan ikke si at jeg lider noen nød.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #16 Skrevet 27. juni 2010 Sjalu er ikke rette ordet.. Hvis det kommer noen å henter i barnehagen/ skolen hver dag med full sminke og høye hæler ( uten at det er en jobbrelatert grunn til det) så stusser jeg litt og lurer på hvordan hun ser ut uten sminke... Når jeg er på stranda og ser masse lekre mammaer uten et eneste spor av barnefødseler så skulle jeg ønske at jeg hadde deres styrke til å stå imot alt som er godt og trene iherdig som de antagligvis gjør...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #17 Skrevet 27. juni 2010 Jeg blir heller inspirert. Jeg tror nok jeg kunne seg ganske så bea ut om jeg hadde hatt selvkontroll
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #18 Skrevet 27. juni 2010 Nei, men jeg merker ofte at damer blir sjalu på meg- ekstra ille blir det når mennene deres ikke kan dra til seg blikket. Det føles litt ubehaglig i blant, at damer er så kjølige mot meg.. Jeg blir tatt for å være 25 og sjekkes stadig opp av unge menn, er 33 og har to unger og er godt gift.Men jeg tar det egentlig bare som en kompliment og en bekreftelse på at jeg ser bedre ut enn snittet;)
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #19 Skrevet 27. juni 2010 Hater henne? Er det noen som gjør det bare fordi dama er pen? Jeg er trygg på meg selv, tar vare på meg selv, og skammer meg ikke over å trives i bikini på stranda så jeg bryr meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå