Gå til innhold

Jeg har ikke noe liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig ikke noe liv! Sitter bare her.. Dag ut å dag inn.. Jobber på kveldstid så er skjeldent sosial. Helgene orker jeg heller ikke å gjøre noe. Har liksom ikke lyst. Sitter bare her.. På BIM, facebook og gjør husarbeid imellom.. bim. jobb og husarbeid er det livet mitt består av. Jeg venter å venter på ønskespiren. Som ALDRI sitter! :( Jeg føler at jeg bare sitter å venter på å bli gravid. For først da kan livet mitt begynne.. Det er først da jeg har noe viktig i livet mitt. Bare litt syt fra meg. Noen andre som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå du har tid til å gjøre alt du har lyst til, ikke bur deg inne! Man kan ikkela livet stoppe selv om man ikke blir gravid. Jeg hadde da et liv før jeg ble gravid, man blir jo deprimert av å sitte inne dag etter dag.... Tenk om spira aldri sitter? Skal du slutte å leve? Harde ord, sorry, men du kan bare ikke gi opp alt.

Skrevet

Sitter bare inne jeg også.

Men det er fordi jeg ikke liker mennesker så godt, å jeg trives hjemme.

Har barn , å venter veeeldig på å bli gravid igjen.

Du må bare passe på at du ikke sitter opp livet ditt.

Det kan skje at vi aldri blir gravid igjen....

Da kan vi ikke ha glemt å leve.

Skrevet

Ja, jeg er jo ikke inne hele tiden liksom. Jobber mye, går turer, trener jo litt osv.. Men gjør liksom aldri noe GØY! Ikke noe spennende som skjer. Jeg vil bare ha baby jeg. Så har jeg noe å leve for!:) Føler at alt blir beriket om jeg får baby. Gå turer, dra på reiser, ja bare finne på ting med samboeren min og vårt lille mirakel. Føler bare at alt blir værdt å gjøre. Vanskelig å forklare helt men... Hi.

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at det finnes maange dibbere her inne som ikke har noe annet liv enn.. Ja, DiB.

Jeg kan egentlig ikke gi deg noen særlige råd, siden jeg stort sett sitter her jeg også. Det er pga sykdom da, så jeg kan dessverre ikke gjøre noe med det..

Men, du, bare bestem deg for å endre på mønsteret. Vær impulsiv, finn på noe! :)

Skrevet

Hvis du venter på at spiren skal sitte bør du vurdere å ta deg en pause herfra å tenke på noe annet... Hvis ikke blir du jo bare besatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...