Gå til innhold

Twilight sagaen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva heter bok nummer 3?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tale30
Skrevet

Er det bare meg, eller ser denne filmtriologiene fryktelig juvenil ut?

Jeg har ikke fått med meg filmene på kino enda, emn har jo sett mye rundt filmene i media, samt klipp fra filmene. Jeg syns det ser ut som sukkersøtt kliss, og dårlige filmeffekter. Vil jeg overraskes?

Reagerer litt når folk langt oppe i tredveårene er helt hekta.. :)

Skrevet

Jeg var en av de som lo av twilight-hysteriet. Men er faen med blitt helt hekta! Du vil bli overasket.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg syns i alle fall at disse vampyrene som skal være så sexy ser ut som smågutter :/ Kanskje jeg skal gi det en sjanse da :) Kjenner mange som skal på visning av den siste filmen på festningsveggen, utendørs på nattestid.

Skrevet

eclipse, vil det si "formørkelsen" på norsk?

Skrevet

Enig med annie 15:37 - Jeg sverget på at jeg aldri kom til å se noen av disse filmene da første filmen kom ut. Jeg måtte nok bite i det sure eplet og svelge noen kameler da jeg i fjor høst kjøpte første filmen og så film nr.2 hele to ganger på kino! Jeg har i tillegg alle bøkene som man rett og slett blir helt oppslukt i og har lest disse 2 x på kort tid ;)

Filmene er absolutt verdt å se, men bøkene er best ;)

Skrevet

Ehhhmm.

Jeg må innrømme at for meg begynte det med at jeg skulle være coool mamma, og lese/ se serien sammen med min tenårsdatter som er helt hektet. Ville liksom kunna dele dette med henne, men følte ingen større entusiasme overfor denne sjangeren. MEN..... søren ta er jeg ikke blitt litt hektet jeg å..... og jeg er over 40... hehehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...