Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg høres vel skikkelig hysterisk ut her men vi skal reise fra hunden vår i 2 uker nå. Planen var egentlig å dra til Danmark i sommer slik at vi kunne ha med hunden,men vi oppdaget for sent at hun måtte ha rabies vaksine 6 mnd før avreise. Da valgte vi heller å utsette denne turen til neste sommer og heller reise på charterferie. Det blir første turen for vår datter så hun gleder seg kjempemye, så prøver å ikke få så dårlig samvittighet for hunden. Uansett hunden vår skal til samboeres foreldre, et sted vi har vært mange ganger og hun trives veldig godt der.Kjenner også svigers veldig godt, og de har en selv en hund hun leker fint med. Men tanken på å reise fra henne i 2 uker er vond. Har kun vært borte fra henne en natt innimellom(men da har samboer hatt henne hjemme) Er det kanskje lurt å legge igjen noen klær som er våre i sengen hennes? Og hvordan har deres hunder reagert på at dere når dere var borte? Føler meg litt teit her, men kan jo ikke akkurat forklare en hund at vi blir borte så lenge men kommer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har vært borte fra mine hunder noen ganger. Det lengste var to uker. De var på ett kjent sted hvor jeg viste at de hadde det godt Da sov de i buret sitt og hadde sitt teppe med. Var ikke noe problem det ) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå